St.Sunniva Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Hun har forkjølelsesutløst astma, men det er veldig sjelden hun bruker medisiner. Kanskje max 3-5 ganger i året. Men er hun allikevel like utsatt? Selv bør jeg vel ta den siden jeg jobber på sykehus, men går jeg også da "foran" i køen?
Ranveig R Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Her er ein tråd som stiller mykje same spørsmål: http://www.barnetmitt.com/forum/thread/140919486 Som ansatt i helsevesenet bør du vaksinerast og stiller først i køen saman med risikogruppene.
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Kommer vel helt ann på hvor i kommunen du bor. Noen steder har for risikopasienter i en viss aldersgruppe, mens andre har ALLE barn mellom 6 mnd og 12 år. Mine fikk på søndag, jeg har fått beskjed av legen på jobb at de skulle ha da (de har også barneastmta) Såeh, det kommer nok ann på hvor du bor og hvem du spør!
Pirkeanonym Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Dattera mi har barneastma, og jeg fikk beskjed at om hun ikke tar medisin daglig så er hun ikke i risikogruppen. Jeg regner med at hun får vaksine når den er her for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå