Gjest Mammamoms Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg har en gla'bobling i meg i kveld, som gjør at jeg ville starte en Natta-tråd :-) Det er mange her inne osm skriver om syke barn og bekymring rundt svineinfluensaen. Til tross for alle disse vonde følelsene og tankene vil jeg ønske hver enkelt en riktig god natt! Prøv å legge bekymringene på nattbordet, som min bestefar pleier å si. Jeg sender en god nattaklem til nestemann som legger seg, og så håper jeg at den sendes videre utover kvelden! :-) Drøm søtt! - Marianne -
Gjest Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 skal ikke legge meg riktig ennå, men sender en natta klem tilbake til deg, og sender en videre til nestemann:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå