Gå til innhold

God natt, og sov godt jenter!


Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms
Skrevet

Jeg har en gla'bobling i meg i kveld, som gjør at jeg ville starte en Natta-tråd :-)

 

Det er mange her inne osm skriver om syke barn og bekymring rundt svineinfluensaen.

 

Til tross for alle disse vonde følelsene og tankene vil jeg ønske hver enkelt en riktig god natt! Prøv å legge bekymringene på nattbordet, som min bestefar pleier å si.

 

Jeg sender en god nattaklem til nestemann som legger seg, og så håper jeg at den sendes videre utover kvelden! :-)

 

Drøm søtt!

 

- Marianne -

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal ikke legge meg riktig ennå, men sender en natta klem tilbake til deg, og sender en videre til nestemann:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...