Gå til innhold

Pusteproblem etter vaksinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok vaksinen forrige onsdag, hadde veldig øm arm i noen dager, ellers grei form. Idag føler jeg at jeg har problem med å puste å hoster litt slem, det presser sån på brystet. Er 29+5 på vei å førstegangsfødende... lurer på om det er babyn som presser på eller om det kan være noen biverkning av vaksinen... men det er jo snart en uke siden jeg tok den. Kan jeg ha fått svineinfluensan? Hørt at den starter med vondt i lungene og hoste... huff nei håper ikke det.. noen som følt noe lignende?

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk et skriv da jeg tok vaksina. Der står det at bivirkningene som oftest gir seg etter 1-2 dager. Husk at det går vanlig influensa og forkjølelse nå også. Hvis det føles virkelig ille, så kan du jo ringe fastlegen og prate med han/henne. Når babyen blir så stor, så blir jo lungene lagt i klem, og det er tyngre å puste. Uansett... en telefon til fastlegen kan være greit.

Skrevet

Hei

Jeg tok vaksina i dag. Fikk vond arm og ble veldig tett i halsen. (masse slim) samt jern-smak i munnen. Føles litt tyngre å puste. Aner ikke om dette har noe med vaksinen å gjøre, men det kom relativt kort tid etter sprøyten var tatt.

Skrevet

Bivirkningene kommer innen de 2 første døgnene.. så da har det nok ikke noe med vaksinen å gjøre. Fikk selv høy fener 3 dager etter at jeg hadde tatt vaksinen, og også det sa smittelegene ved sykehuset var for lenge etterpå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...