Fødeklar med stor F Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 er denne da virkelig i risikogruppa når det gjelder den omstridte svineinfluensaen? inngår det i kronisk luftveissykdom, eller nedsatt lungekapasitet??? veldig usikker om jeg skal gi prinsessa mi vaksinen:(
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Tror hun regnes som i risikosonen da. Men ring å hör med legen din, du
Pirkeanonym Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Vi har samme "problem" her. Det er kun de som bruker astmamedisin HVER dag som er i risikosonen. Jeg satte opp mi toåring på venteliste for vaksinen når den er for alle, så jeg håper at hun får den da. Det er ikke lenge til vi begynner med medisin daglig.
Bromelia Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 Ja, jeg synes absolutt at du bør gi henne vaksinen. Hun er jo i risikogruppen. Og et av symptomene kan være pustebesvær... Jenta mi har astma og jeg ga henne vaksinen i går. Jeg tør rett og slett ikke noe annet.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 2-åringen min har vært symptomfri fra astmaen hele sommeren, men har gått på flutide hele tiden likevel. Så lenge hun tok medisiner hver dag var hun i risikogruppen og skulle få vaksine. Vi tok den begge to i går.
*SmurfeMamma* Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 sønnen min på 2,5 bruker ikke medesin hver dag, men har astma i følge legen.... på sommeren er han nesten helt symptomfri:) jeg har brukt medesin hver dag den siste mnd, for nå har han vært værre enn til vanlig... jeg fikk beskjed om at han var i risikogruppen, og tok vaksinen om torsdag... både jeg han og sambo....
mamma og Mille HØYGRAVID Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Jenta mi er definert i risikosonen selv om hun bare tar fluitide i perioder høst og vinter. Så lenge de går på medisin sa spesialisten til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå