Pirkeanonym Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Er 19 uker på vei og er kvalm 24/7 og spyr hver forbanna dag. Ikke kan jeg jobbe, og hver gang jeg har "en god dag" hvor jeg klarer å komme meg ut av huset, så resulterer det i at de neste dagene tilbringes ved doskålen og under dyna:-( Asj.. Måtte bare få det ut...Liker ikke å klage, men idag er jeg bare så utrolig lei meg, og jeg vil ikke klage til familie og venner..
twoboys & a girl Skrevet 4. november 2009 #2 Skrevet 4. november 2009 Huff ja, vet så alt for godt hvordan du har det. Hadde gått ned 7 kg da jeg var hos jordmor sist, å har nå vært sykemeldt en mnd. Begynner på jobb i morgen (valgt det selv) siden jeg nettopp har begynt i jobb og bare har vikariat... Får se hvordan det går... Sist gang spydde jeg helt frem til uke 19, men var ennå kvalm frem til dagen etter fødselen. Fikk bekkenløsning da spyingen gav seg. Håper det gir seg snart, men uansett så er det verd det:o)
3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Huff denne kvalmen og spyinga er helt pyton! Jeg spyr heldigvis ikke, men er fortsatt plaget med kvalmen.. Er ikke like konstant hele dagen, og noen dager slipper jeg heldigvis unna nå...satser på at det er på tur å bli borte iløpet av kort tid. Jeg er nå 21 uker på vei. Da jeg var 19 uker slik som deg holdt jeg på å tørne, men det er som sagt begynt å bedre seg de siste ukene, så hold ut det er forhåpentligvis snart på tur å bedres for deg også! Go bedring!
Gjest Skrevet 4. november 2009 #4 Skrevet 4. november 2009 hei Vannari føler samme irritasjon som deg.. starter på uke 18 i morgen, har så langt gått ned 30 kg siden jeg ble gravid... jordmor mener jeg ikke skal uroe meg, siden begge nurkene har full bevegelse, og er sterke i sparkene... men om jeg går ned stort mer skal jeg nok inn på sykehuset og få drypp har jeg fått beskjed om, i håp om at det kan lindre det og gjøre så jeg også får i meg næring...
malla85 Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Vet akkurat hvordan du har det, og føler med deg. Virkelig! Du får bare ta en dag om gangen. Hadde det akkurat som deg fra uke 6 frem til forje uke (uke 16). Men nå går det endelig bedre, og kan kanskje gå på jobb igjen snart... Vi får se. Håper det går bedre med deg også snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå