Gå til innhold

Spiser dere nok kveldskos i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms
Skrevet

Her er det festmat midt i uka, for vi har spist hvert vårt stykke med marsipankake pluss dau cola... Colaen kunne jeg ha spart meg for. Etterpå snek jeg meg inn på kjøkkenet og drakk et glass med sjokolademelk, og nå er magen godt forsynt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kveldens kos ble et glass cola zero og 5 fiskeboller fra boksen. ;-)

Skrevet

Nei,her går det det i rå gulrøtter og kålrabi..er på slanken:(

Mannen sitter med chipsposen og lakris...

Skrevet

Har tint bringebær fra frysa og hatt i en vaniljeyoghurt.. Veldig godt :)

Nå tror jeg at jeg skal gå i kjelleren og hente meg en boks med cola zero, pleier ikke drikke brus i ukedagene, men det står flere kasser med danske bokser i kjøleskapet nede og frister.

Skrevet

Er på julebrus nr 3 nå og har spist smågodt :) Hehe. Syns synd i meg selv etter en lang dag med syk Adrian,og har skallebank selv ;)

Skrevet

La akkurat i meg en mini milky way. Har cola zero i glasset også =)

Skrevet

Har tatt meg et par glass cola. Innbiller meg at jeg ikke har spist noe godteri siden jeg ikke har satt frem noe, men må nok innrømme at jeg har stukket hånda inn i skapet innimellom og fått i meg både litt m og lakris... :)

Gjest Mammamoms
Skrevet

Ååå, det er så herlig!!

Når det er fredag og lørdag sier vi at NÅ skal vi kose oss fordi det er helg, men det er så mange flere enn meg som også er litt for flinke til å kose seg med det søte i uka:)

Også måtte jeg le da jeg så overskriften min."Spiser dere NOK kveldskos i kveld?" Det skulle da egentlig være NOE.

Skal vi gå for en sunn kveld i morgen da jenter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...