Gå til innhold

Noen som har avent manuelle brystpumpe??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har jobben sin godt... Har arvet den og den har brukt til 4 barn og funker fint ennå..Fornøyd:)

Skrevet

Jeg brukte den sist og syns den fungerte bra til det jeg hadde behov for, men jeg ingen problemer med utdrivingsrefleksen. Pumpet kun en gang i blant for å gi flaske. Kun en kort periode hvor jeg pumpet ca hver dag, det var når vi begynte å gi grøt for da blandet vi med mm. Hvis jeg skulle kun pumpet og gitt flaske, så ville jeg antagelig gått for en elektrisk pumpe.

Skrevet

jeg likte den ikke så kjøpte chicco istedet,den synes jeg var mye bedre..

Skrevet

Bruker den innimellom til nr 2 nå. Fungerer hetl finr, men enkelere å pumpe om du får deg en Oxytocin spray

Skrevet

Har funket fint til mitt bruk. Nå har jeg heldigvis ikke hatt behov for mer pumping enn til å ha litt i fryseren til barnevakt og i grøt, tror jeg ville vurdert en elektrisk hvis jeg hadde vært avhengig av å pumpe og gi på flaske flere ganger daglig.

Skrevet

er fornøyd med den, har brukt den til to ammeperioder. Men det er till grøt,barnevakt,fryseren osv...

Skrevet

jeg synes ikke den var noe bra. ble så sår på brystvortene og skikkelig øm.. fikk faktisk blåmerke av den. men alle er jo forskjellig.. søstra mi brukte den og var kjempe fornøyd så det som funker for den ene funker ikke nødvendigvis for den andre.. man må nok bare prøve den ut selv..

Skrevet

Jeg likte den veldig godt. Har brukt den til to barn + til melkdonering i 2 ganger 6 mndr :o)

Skrevet

Går det ann å regulere styrken på "suget". Jeg synes liksom den tok så lite. Nå har jeg ikke født enda og bare "tørrprøvde" den igår men synes liksom ikke at jeg merket at den jobbet i det hele tatt.

Skrevet

Hei, jeg har brukt denne i 2 ammeperioder, dog til fryseren og grøt, og synes den er helt ok. Om du ender med å pumpe ofte, ville jeg nok også gått for en elektrisk. Du kan ikke regulere vakumet på den manuelle annet enn ved å pumpe mer eller mindre. Det jeg ofte opplever er at ikke den "tar" skikkelig før utdrivningsrefleksen setter inn og melka strømmer, kan være derfor du synes det ikke fungerte.

Lykke til med fødsel og amming/pumping:-)

Skrevet

Takk for svar. Får håper melken kommer stømmende. Skal kun amme noen uker så derfor ønsker jeg ikke å kjøpe elektrisk pumpe. Det blir litt bortkastet:-)

Gjest sug lut
Skrevet

Var veldig fornøyd med min da det var aktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...