3småtroll♥ Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Snuppa kom hjem med søkk-vått regntøy og møkkete regnvotter og reima-votter... Nå er det vasket og henger til tørk foran peisen. Har hørt at jeg ikke skal vrenge reima-vottene (og har dårlig erfaring med det selv...) Tingen er at i morgen skal avdelingen til snupp på tur og de skal være ute i mange timer. Fikk med lapp om at de må ha godt med tøy og gode votter i morgen. Men hvordan får jeg de tørre i løpet av natten? Noen smarte tips?
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 "kremt" har alltid vrengt dem jeg
Alba44 Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Henger de med klype på stativ på badet. Vrenger de ikke.
3småtroll♥ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2009 Gjorde det i fjor og året før også, men er jo et h**vete å få de tomlene på plass igjen!! Var noen votte-par som jeg ikke fikk tommelen på plass igjen i det hele tatt så er jo litt dumt å ødelege de også...
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Har veldig små tynne hender selv, så det går fint
Gjest mphs Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Har ikke reima men hestra og har kjøpt sko/votte tørker som kan brukes på tec materiale. Ikke blåser, men kun varmer. Slike: http://www.euronics.no/Produkter/Til-hjemmet/Skotoerking/Wilfa-WS8.2-Skotoerker-silver
mamman til to gutter Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Vi har bare noen tynne reimavotter og de har vi tørket på varmekablene på badet. Har ikke tenkt på at det kanskje ikke er riktig å gjøre...
3småtroll♥ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2009 Jo da- kjekt med skotørker- vi hadde det før, men ble borte under flytting;) Men det hjelper ikke nå i kveld:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå