Gjest Mammamoms Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Ikke noe her heller. Vi hadde blitt enige om å droppe morgengaver. Jeg fikk likevel ett sett med gitarstrenger da, men de kom han ikke med før vi forlot hotellet, den gode luringen:)
De tre gull Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Sykkel med en stooor rød sløyfe på rattet..
sykkelpumpe Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Jeg gav han en singel, der jeg sang til han:) Ble veldig glad for den han... men han trodde egentlig jeg skulle strippe eller noe sånt, for han syntes det var litt underlig at det stod en cd-spoller i bryllupssuiten:)
*gruffalo* Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Jeg har tenkt å kjøpe sånn gammeldags klokke (med lenke på) som di har i lommen. Han skal ha den til bunaden. Ellers hadde jeg tenkt på vanlig klokke, slipsnål eller noe slik...
Libido- Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 Biletter til fotballkamp på ullevål og overnatting for 2 på hotell. Tok med seg en kompis =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. november 2009 #11 Skrevet 3. november 2009 Gleden av å være med meg og rydde i lokalet dagen etter.. Mohahaha ;D Vi hadde blitt enige om å droppe morgengave. =)
*smula* Skrevet 3. november 2009 #12 Skrevet 3. november 2009 Han fikk klokke til bunaden. Inngravert bryllupsdato og "vår kjærlighet er evig" på latinsk. Så når han bruker bunaden på 17.mai, så kommer han på at det ikke er så lenge til bryllupsdagen
Panterjenta85 Skrevet 3. november 2009 #14 Skrevet 3. november 2009 klokke.. ble litt nysgjerrig på hva den kjærlighetserklæringen er på latin jeg nå da..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. november 2009 #15 Skrevet 3. november 2009 Barbermaskin av beste sort )
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 3. november 2009 #16 Skrevet 3. november 2009 tok et bilde på et fotograferings studio (hos en kvinnelig fotograf), veldig smakfullt bilde (som kun henger på soverommet). Ble veldig fornøyd! :-)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 3. november 2009 #18 Skrevet 3. november 2009 Han er fotballidiot, så jeg tok på meg drakta til favorittlaget hans og fikk ei venninne av meg som fotograferer på fritida, til å ta bilder av meg. Vi var på en fotballslette med ball og mål:) Poserte litt og gjorde artige stunts. Veldig moro! Limte disse inn i et album med sorte sider, et klistremerke av sølvhjerter på annenhver side. Skrev at jeg elsket han og en liten hilsen. Han ble veldig glad og har den i nattbordskuffen sin :)
OsloMor Skrevet 3. november 2009 #19 Skrevet 3. november 2009 Ingenting, var mer opptatt av å fortelle han at han skulle kjøpe til meg. Trodde egentlig bare det var mannen som skulle gjøre det jeg...*plystre*
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 3. november 2009 #21 Skrevet 3. november 2009 Min fikk den sykkelen han hadde siklet på i over ett år...Jeg fikk klokke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå