olebrum78 Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Lurer på hvilken dress jeg skal gå for!
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Når de begynner på skolen begynner jeg med to-delt. Kanskje jeg har en dress hjemme...
camilla^ Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Jeg kjøpte Navigator tror jeg den heter. Den var på salg på Flust, og en annen unge hadde den i fjor og den var helt grei. De er ikke så mye ute som de var i barnehagen, så er ikke så store krav til dressen lenger. Dressen er alt tatt i bruk, hos to jenter her i huset. 1 og 3 klassingene har like dresser. De har også todelte, men begge vil ha dress hengende på skolen.
3småtroll♥ Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 I fjor hadde 1.klassingen vår en skogstad-dress. I år som hun går i 2. har hun en Reima-dress på SFO siden det er der de er mest ute. Ellers har hun to-delt dresser. En bergans bukse som hun har brukt i høst og kan bruke til vinteren med skogstad-jakke. Da har hun ull under. Ellers har hun en to delt snowboard dress som hun fikk til jul i fjor. Et eller annet "fancy" snowboard-merke;) De fleste 1.klassinger syns det er greit med en hel dress som de kan hoppe opp i;)
erteposen + 4 Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Skogstad todelt. Hel dress er kriiiiiiise her i huset:) Det er jo billigere og greit da.
MrsMilla Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Vi bruker reimadressen fra i fjor, kjøpt desember 08.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå