Gå til innhold

Hva mener dere med nedpress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser stadig at man har nedpressfølelse, hva mener dere med dette? Jeg har en del vondt og stikkinger nederst i magen, men kan ikke si jeg tenker på dette som press av noe slag, hadde det heller ikke med min forrige, tror jeg ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trur det menes med nedpress i bekkenet. at det presser liksom der nede. jeg har i hvertfall det.

Skrevet

for meg så kjennes nedpress ut som noe tungt som presser nedover når jeg f.eks sitter på toalettet og under kynnerne nå om dagen.

Kjennes nesten ut som at dersom jeg slapper helt av i muskulaturen så skal ungen skli ut hehe.....hadde det enda vært så enkelt ;-)

har 2 dager til termin 5 nov....

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva nedpress er, men jeg kan til tider kjenner at det presser på nedover i underlivet. Noen gange har jeg skikkelig vondt i kjønnsleppene og de er hoven og harde, en helt ubeskrivelig følelse. Dette har jeg hatt ganske lenge, nå har jeg 10 uker igjen.

Skrevet

for meg kjennes det ut som om bebyen presser ned mot undeliv og blære. Akkurat som om den er tung. Det er litt ubehangelig når jeg går eller skal reise meg. Noen ganger må jeg "gå litt sent og rart"på grunn av ubehaget, ikke lett og ledig liksom... Men det er bare av og til.

Skrevet

Det er vel det jeg mener med det, at det presser nedover ¨der nede¨ for å si det slik. Stikker og presser, igrunnen litt ubehagelig synest jeg. Hatt det de to siste ukene.

Skrevet

Takk for mange fine svar. Da konkluderer jeg med at jeg ikke er plaget av "nedpress følelse" :-) Ville sikkert kjent det igjen, tror ikke jeg hadde det i det hele tatt med min forrige og nå har jeg 28 dager igjen og har ikke fått det. Høres ikke behagelig ut så da tenker jeg at jeg er heldig som slipper ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...