Monajenten Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Blir 25 år og føler meg dritgammel:-s Går det bare nedover nå eller??
Mamma´n til lillemor Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Gratulerer på førskudd. Nedover, nei? Er jo ikke så mye eldre, men har rukket å fylle 28, og jeg vil absolutt ikke si at årene etter fylte 25 var noen nedtur :-)
LadyLuck & Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 ikke tenk på det. da blir det verre... kvat århundre.. hva er vel det... (verre å tenke på at neste runde er 30.. ble 25 i mai..)
Monajenten Skrevet 3. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2009 Phuh, det var godt å høre;-) Merkelig å tenke på at jeg har vært på disse sidene siden jeg var 18 år:-O
Monajenten Skrevet 3. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2009 Hehe;-) Pappa fylte nettopp 50 og jeg syns jo ikke han er gammel i det hele tatt! Men jeg derimot, føler meg eldgammel:-P
hettinettifletti Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Grattis! Jeg har også bursdag i morgen, blir 27:-)
Tante Bassa Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Nei, Monajenten! Det er nå det begynner :-) Jeg blir hele 40 år om et halvt år, og syns det er helt greit. Husker jeg synes det var helt grusomt å bli 25, og for ikke å snakke om 30. Gråt da jeg ble 30...hehe. Men etter det har det bare gått oppover :-) Må jo innrømme at kroppen har forfallt etter fyllte 30, men ellers har jeg det storveis ;-) Gratulerer med dagen, på forskudd!
Monajenten Skrevet 3. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2009 Hurra for oss:-D Sonja: Takk for oppløftende svar! Pappa som nettopp ble 50 har jo aldri hatt det bedre, så det ser jo forsåvidt lovende ut;-)
OsloMor Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Jaså, så du er skorpion:). Gratulerer med morgendagen, går nok ikke bare nedover fra 25 år, egentlig ganske deilige år, frem mot 30;) Du har jo barn allerede og kan derfor lene deg tilbake og nyte siste halvdel av 20-årene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå