Gå til innhold

barselloftet KK i bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som som har født, og har ligget der nå??

Har hørt rykter om at de har lagt ned????

Var der med forrige barn, å har så veldi lyst å ligge der nå også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg har forstått er det nedlagt, og familierommene på storken er gjort om til tomannsrom. Men har hørt et par som har født i det siste som har fått rom sammen med mannen fordi det har vært plass (både storken og føden).

Skrevet

Barselloftet var pasienthotellet, ikke sant? Jepp, det er lagt ned, det finnes bare flermannsrom og alle pappaer kan bare besøke på rommet i visittida, som er 3 t om dagen.

Om man har flaks og blir liggende aleine på rommet, få pappaen være der. Men i prinsippet skal de ut tre timer etter fødsel og kun besøke i "pappavisitten."

MEN det finnes en ordning med tidlig hjemreise og to jordmorbesøk hjemme. Håper alt går normalt ved min fødsel så jeg kan benytte denne ordninga og komme meg ut av 50-tallsbobla dette sjukehuset tydeligvis bor i så fort som mulig.

Skrevet

pappaen kan bare besøke fra 17-20 dersom man skal være på rommet, men er man oppegående kan mamma, pappa og babyen sitte i fellesrommet, ja for utviklingen går jo virkelig fremover!!!

Skrevet

for jeg så en hadde skrive til en annen på facebook at han koste seg på barsell hotellet med mor og barn.. å dette var forrige uke.. så jeg vet ikke helt hva som er greia??

skal hvertfall føde på storken da:) så håper i såfall at det er ledige rom der da ihvertfall..hadde jo vært deili å¨få HVILE før en skal hjem til to barn med ny baby..

Skrevet

kan det ha vært i en annen by? er ihvertfall ikke i bruk i bergen...

Skrevet

nei det e i bergen. får prøve å få tak i nr hennes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...