Gå til innhold

hvor "stor" er slimproppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

om man kan omtale den i en størrelse :o)

kom tykk hvitt/blankt slim i dag, har ikke hatt det før, kun tynnflytende utflod, men det var liksom ikke i store greiene da slik jeg ser for meg den skal se ut... og det var ikke noe blod i den..... kan den komme i fler "puljer" ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den kan vel komme i litt forskjellige varianter! Men ofte så er det en "klump" som er blod til blandet.. Men den kan også komme slik du forteller her. Hvertfall ettersom jeg har lest før, at den kan være litt tjukk å komme i litt puljer! Så det kan godt være det var slimproppen din som gikk :-D

Skrevet

det er vel slik at man ikke skal bade i klor basseng etter slimproppen har gått? går på bekkentrening i basseng hver uke....vanskelig å vite da egentlig om man skal fortsette eller ikke - når man ikke er sikker på om den har gått :o)

Skrevet

Ved mine to fødsler har det aldri vært "en propp".. Men veldig seig, slimete, tykk utflod som ikke renner. 2 gang begynte det som blank utflod, men ble noe misfarget/blod/brun etter et par dobesøk.

Skrevet

men når det gjelder mengde...?

får bare se om det kommer med, for slimproppen er nok ikke så lite som det som kom i stad ...

Skrevet

Proppen min gikk for to uker siden... Og på mandag gikk den igjen!!

Er det mulig? Ja sa jordmor.

Var blankt begge gangene. Ikke noe blod.

Skrevet

jøss... da var det kanskje en liten del av min som gikk- for jeg har ikke sett slikt slim/utflod før!

Skrevet

Altså.. her blir det herlig lesning..;) En lang slimete ål som henger ned når man er på do(var det jeg mente med ikke rennende..)ca 20 cm? Var i allefall slik hos meg opptil 2-4 toalettbesøk sist.. Detaljert nok..?;)

Skrevet

hehe jeg spurte for å få svar:o)

gud 20 cm?? da var det IKKE min slimpropp som gikk tror jeg, her var det snakk om 2-3 cm haha

Skrevet

Jeg venter nr. 3 en av de nærmeste dagene. Jeg har aldri sett noen slimpropp, men har hatt tjukk utflod alle gangene. Vil tro den finnes i flere former og fasonger... :)

Skrevet

Jeg merket tjukk slim på papiret i forrige uke (etter stripping, så det var slimproppen ifølge jordmor), mengde ca 3-4 ss. Så litt ut som tjukk snørr.

Skrevet
;) Må le litt av denne linken. Men tenkte meg om i ettertid,og 20cm var kanskje litt overdrivelse;) Men 8-10 cm da. Tror man merker det uansett da det er annerledes enn vanlig utflod man har hatt gjennom svangerskapet. nSpesielt når det er litt farget
Skrevet

min gikk idag og det var slim med litt blod i. Hadde det ikke vært blod der, hadde jeg nok ikke skjønt at det var proppen.

Skrevet

hehe jeg er blitt immun mot ord som "slim og blod" osv he he he

nei da kan den se forskjellig ut får jeg konkludere med da :o) det har ikke kommet mer foreløpig så får bare vente å se :o)

Skrevet

huff har hatt to fødsler,men ikke sett noe til den berømmelige slimproppen..så der e man jo helt blank kan man si:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...