Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg er i et forhold som skranter litt, vi trenger en liten "pause" for å kjenne på hvordan det er å savne hverandre. Han tar jeg forgitt, og har gjort det i flere år, opp og ned. Saken er at jeg har all min familie på andre siden av landet, å trenger sårt familien min rundt meg nå som vi har en jente på 5mnd. Jeg føler det blir værre og større savn siden han igjen er inne i perioden der jeg bare eksisterer og fungerer som en husmor i hjemmet. Er sliten å trenger noen som kan glede seg litt sammen med meg. Snuppa trenger også noen som smiler og ler, det er like før jeg går på veggen av å ta alt ansvar selv. Hadde jeg vært alenemor hadde saken vært anderledes (selvom jeg ikke vil det), for da hadde jeg ikke hatt forventninger til noen. Vi snakker mye, er åpen og ærlig, men "all talk no action" fra hans side. T.o.m når det gjelder sex. Vi har vært sammen i 8år, og samboere i 7 av de. Forholdet har så mye bra i seg, men det er en del ting han må jobbe med. Jeg har jobbet med meg selv i flere år, nå må han følge etter i utviklingen, bli voksen. Vi reiser sammen, han blir en uke og jeg tenker å være lenger. Egentlig tenker jeg å være borte til over nyttår, hva synes dere om det? Jeg har vært hjemme en uke av gangen tidligere, og da er det ikke måte på hvor mye han savner meg. Men etter kun to dager er han tilbake i samme spor å ser KUN seg selv. Denne gangen tenker jeg at jeg må være lenger. Vi har snakket om det, å han tar det tungt. Han mener han kan skjerpe seg med meg rundt, men det tviler jeg på, så lenge jeg er her tar han alt forgitt. Noen som kjenner seg igjen? Tips? Føler jeg har prøvd alt for å få forholdet til å fungere, men hardt må vel settes mot hardt til slutt...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Beklager skriveleifer om dere finner noen Men måtte bare lufte hodet i en fart. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå