Gå til innhold

Coop Friends vinterdress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode erfaringer med denne dressen? Så den ble best i test både i fjor og i år, og nå har jeg fått tak i den til lillegutt.

Designet er litt kjedelig, men ser at årets test viser et nytt og finere design på dressen. Noen som har denne?

http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article505209.ece

Lurer bare...er virkelig Reima så mye bedre enn disse dressene? Det er jo halve prisen!? Virker jo her inne at Reima er det eneste beste og riktige å kle opp våre små med. Kanksje det er vi voksne som setter krav om merket...? Jeg bare lurer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he...jeg synes at det alltid er gode forslag på rimeligere alternativ, og lurer litt på om folk vil ha dårlig samvittighet for at de ikke velger reima:)

Det eneste de sa i barnehagen vår var at den ikke tåler vann like godt som de dyre dressene, og at den er litt tung. Ellers er det en super dress. Vi bor i Bergen, og om du vi at barna dine ikke skal gå mye med regntøy er det få dresser som holder stand. Jeg har skogstad til min nå, og den holder fint. Nå er han så stor at han sier fra om han er kald, våt osv. For større barn mener jeg at en godt kan gå ned i kvalitet, og det er ikke alltid knyttet til lav eller høy pris, om en ikke skal la dressen gå i arv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...