Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 da er det ny kontroll på haugesund sjukehus i morgen. da blir det estimering igjen. Må si jeg er spennt på om hun er blitt enda mindre prosentvis, er jo det hun er blitt for hver gang nå. Etter eget ønsket sluttet jeg også på blodfortynnende sprøyter på fredag, så er jo mulig at blodgjennomstrømmning i morkake og livmor er dårligere. å så skal jeg jo sjekke modenheten da;) Er spennt på om det har skjedd noe med livmorhalsen siden sist:) Så nå får vi se hva som skjer, er berre 2,5 uker til termin
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Masse lykke til;) Tenk at du snart sitter med jenta di i armene dine,.må være en utrolig rørende tanke:) Lykke til med fødsel når den tid kommer..:=)
Dodlimammatil2 Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Så kjekt at du skal ha beibi :-) snakket litt med deg når vi var på et annet forum her inne :-) lykke til :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Hei Trynemor )))) tenk at du er på denne siden hihi fantastisk og jeg er så glad på dine vegne.. masse lykke til :-) kleeeeem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå