Gjest Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg ser dette blir reseptfritt fra torsdag av, men er det noe deet kommer til å gå tomt for også ? I likhet med vaksinen ?
Mom2Two Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Ja, det gikk tomt under fugleinfluensaen, så ingen grunn til at det ikke kan gjøre det nå også, særlig når det blir reseptfritt i tillegg.
Rampongi Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 mener noen på nyhetene sa at det fantes 1,5 mill tamiflu-vaksiner. Fokuset i den sendingen var vel at de ikke ble brukt på de de var kjøpt inn til (risikogrupper kanskje..)
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Jeg tror jeg har hørt en gang at de har til 2/3 av Norges befolkning. Kan det stemme med 1,5 millioner som ble nevnt over her??
Monajenten Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Venninnen min sin sønn har nettopp hatt svineinfluensa, og hun måtte omtrent reise land og strand for å få tak i den da hverken leger eller apotek var særlig behjelpelig.
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Ubegrenset er det ikke, men legene bør være litt greiere på å skrive det ut til folk. Problemet er at de som får resept "for å ha i tilfelle" alikevel kjøper tamiflu med en gang, istedenfor å vente til de evnt blir syke. Det er da problemet oppstår.... Legene på jobb hos oss skriver ut i fleng nå, rett og slett fordi legene får kritikk for å være for strenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå