Gå til innhold

Tamiflu - finnes det "ubegrenset" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser dette blir reseptfritt fra torsdag av, men er det noe deet kommer til å gå tomt for også ? I likhet med vaksinen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gikk tomt under fugleinfluensaen, så ingen grunn til at det ikke kan gjøre det nå også, særlig når det blir reseptfritt i tillegg.

Skrevet

mener noen på nyhetene sa at det fantes 1,5 mill tamiflu-vaksiner. Fokuset i den sendingen var vel at de ikke ble brukt på de de var kjøpt inn til (risikogrupper kanskje..)

Skrevet

Jeg tror jeg har hørt en gang at de har til 2/3 av Norges befolkning. Kan det stemme med 1,5 millioner som ble nevnt over her??

Skrevet

Venninnen min sin sønn har nettopp hatt svineinfluensa, og hun måtte omtrent reise land og strand for å få tak i den da hverken leger eller apotek var særlig behjelpelig.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ubegrenset er det ikke, men legene bør være litt greiere på å skrive det ut til folk. Problemet er at de som får resept "for å ha i tilfelle" alikevel kjøper tamiflu med en gang, istedenfor å vente til de evnt blir syke. Det er da problemet oppstår....

Legene på jobb hos oss skriver ut i fleng nå, rett og slett fordi legene får kritikk for å være for strenge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...