Rose69 Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 ...og krysser fingre at ting går som de skal de neste 9 mnd. Synes jeg har vært her inne lenge nok nå, 5 år!!! Så nå får det holde..hehe... Men jeg følger med dere alle, jenter ;-) En kjempeklem///
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Jeg krysser sammen med deg :-) Klem
Rose69 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2009 Ditto !! :-) Og lykke til med UL imorgen!!!Tenker på deg og venter spent på sms fra deg :-))))))
MK73 Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Jeg vil ikke takke for deg, synes det ble så absolutt ;-) Jeg vil bare ønske deg lykke til på ferden, Rose. Dette ender nok godt. Klem til deg fra meg
Sarah70-har 2 gull Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Rose, dette var fantastiske nyheter! Gratulerer! Krysser fingrene for deg å håper å komme etter!! :-)
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Ønsker deg lykke til videre med spiren(e) din og håper du får et flott svangerskap:o) Dette har du virkelig fortjent etter så mye hardt strev! Du må oppdatere oss når du vet hvor mange spirer det er som gror og når du får vite kjønn;o) Og så håper jeg selvfølgelig du stikker innom og gir oss gode tips og råd. Masse lykke til!
lillebie på`n igjen Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 du skremte meg med overskriften !!! men ble veldig glad da det ikke var så "drastisk" som jeg begynte å tro et lite sekund her ) blir spennende å høre om ul i morgen )
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Ja tenk 5 år hehe... nå er det spire ® i magen og jeg er bare så glad på dine vegne.. var så kos å snakke med deg i sta på tlf selv om det ikke var så lenge... Jeg er jo i ekstase om dagen etter alt som skjer med gojentene ;o)) skulle jo tro det var jeg som var gravid igjen og etter i dag og det som har skjedd da så får jeg jo ikke gjort noe hehe (du skjønner ))))) ) Jeg krysser alt jeg har, bein, armer og alt som måtte kunne krysset... kleeeeeem
Astra71 - tvillingmor Skrevet 4. november 2009 #9 Skrevet 4. november 2009 Jeg slår følge med Rose og Snøfilla, men kommer nok også innom her for å se hvordan det går med alle dere flotte damene her inne! Selv om jeg egentlig håper det ikke blir nødvendig - krysser jo alt jeg har for at dere kommer etter inn på Gravide slitere etter hvert, alle sammen :-)
GORDONSETTER Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 Da følger jeg med deg, jeg har også holdt på i 5 år og dette var min siste sjanse. Har testet positivt og gleder meg til termin som er på min bursdag 23 juli, hvis jeg ikke får tvillinger da:))) Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå