Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og krysser fingre at ting går som de skal de neste 9 mnd.

Synes jeg har vært her inne lenge nok nå, 5 år!!!

Så nå får det holde..hehe...

Men jeg følger med dere alle, jenter ;-)

En kjempeklem///

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg krysser sammen med deg :-)

Klem

Skrevet

Ditto !!

:-)

Og lykke til med UL imorgen!!!Tenker på deg og venter spent på sms fra deg :-))))))

Skrevet

Jeg vil ikke takke for deg, synes det ble så absolutt ;-)

Jeg vil bare ønske deg lykke til på ferden, Rose. Dette ender nok godt.

Klem til deg fra meg

Skrevet

Rose, dette var fantastiske nyheter! Gratulerer! Krysser fingrene for deg å håper å komme etter!! :-)

Skrevet

Ønsker deg lykke til videre med spiren(e) din og håper du får et flott svangerskap:o) Dette har du virkelig fortjent etter så mye hardt strev! Du må oppdatere oss når du vet hvor mange spirer det er som gror og når du får vite kjønn;o) Og så håper jeg selvfølgelig du stikker innom og gir oss gode tips og råd. Masse lykke til!

Skrevet

du skremte meg med overskriften !!!

men ble veldig glad da det ikke var så "drastisk" som jeg begynte å tro et lite sekund her :o)

blir spennende å høre om ul i morgen :o)

Skrevet

Ja tenk 5 år hehe... nå er det spire ® i magen og jeg er bare så glad på dine vegne.. var så kos å snakke med deg i sta på tlf selv om det ikke var så lenge...

Jeg er jo i ekstase om dagen etter alt som skjer med gojentene ;o)) skulle jo tro det var jeg som var gravid igjen og etter i dag og det som har skjedd da så får jeg jo ikke gjort noe hehe (du skjønner :o))))) )

Jeg krysser alt jeg har, bein, armer og alt som måtte kunne krysset...

kleeeeeem

Skrevet

Jeg slår følge med Rose og Snøfilla, men kommer nok også innom her for å se hvordan det går med alle dere flotte damene her inne! Selv om jeg egentlig håper det ikke blir nødvendig - krysser jo alt jeg har for at dere kommer etter inn på Gravide slitere etter hvert, alle sammen :-)

Skrevet

Da følger jeg med deg, jeg har også holdt på i 5 år og dette var min siste sjanse. Har testet positivt og gleder meg til termin som er på min bursdag 23 juli, hvis jeg ikke får tvillinger da:)))

Lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...