Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Sitter her og drømmer om ostekake, paier, is og diverse.. men ikke akkurat noe som er enkelt å lage i farta. Føler jeg bare MÅ ha noe godt nå! Ja.. jeg er gravid!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Haha hvordan kunne jeg vite at noen kom til å tipse om sex? Jeg ville laget en deilig varm kakao jeg. Det er kaldt og surt ute, og da er det så utrolig godt :-)
Gjest Gul stjerne Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Da vi var unger lagde vi negerboller....hehe, ja jeg vet,men vi lærte det av foreldrene våre. I en bolle mikset vi havregryn sukker kakao vaniljesukker evt noen dråper romesens smeltet sukker Vikom aldri så langt at vi lagde boller/kuler av det, men spiste rett fra bollen. Om du er virkelig sugen er dette en vinner:-DD
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 ja! det er kjempegodt! lagde ofte det da jeg var liten, men kuler ble det aldri;) lurt når det ikke er annet i hus.. men det skal da være smør, ikke smeltet sukker i slutten der
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Ja sitte å tygge på kuken da eller? heheh en sjokolade kansje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå