Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Vi var i en bilulykke for en ukes tid siden... var ikke store materielleskader.... men bør jeg allikevel kjøpe nye bilseter til ungene ? ( Kan ikke se inne i fra at bilen er kresjet...) Sikkert dumt spørsmål... men spør allikevell jeg... Håper noen kan hjelpe
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Vi anbefaler at man skifter ut barnesetet hvis man har vært i en kollisjon med fart over 25 km/t. Denne grensen har vi kommet fram til i samråd med produsenter og forsikringsselskaper. http://www.tryggtrafikk.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=3240
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Jeg kjørte i 40-50 km i timen og ble påkjørt av en annen bil i siden..Den bilen som kjørte på meg kjørte max i 20 km t for den kom ut fra en sideveg... Bilen min ble ikke forskjøvet av den andre bilen i det hele tatt... Gjelder det da også? Såfall må vi ut å handle bilseter..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Jeg ville gjort det. Du kjørte jo over 25km/t. Og å bytte bilbarneseter går på forsikringen når man har vært i kollisjon.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Dagens dummeste spm, men skal man bytte dem ut fordi om barna ikke satt i dem??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå