Denice Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 ..feriedestinasjon sommeren 2010? Har ikke så mye reise-erfaring og vil ha sol og sommer.... reiser med min kjære og min datter som blir 7 til sommeren. ca. 10-15000,- Gjerne all inkl... baseng og strang og gjerne litt shopping på toppen..
Mom2Two Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Sol og sommer for 3 personer i skoleferien, all inclusive med strand og basseng og shoppingmuligheter?!? Tror kanskje du må gange den prisen med i hvert fall 2... Mulig Bulgaria eller Romania har feriemuligheter i den prisklassen?
Denice Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2009 Hehehe... er nå at jeg ordla meg litt feil... tengte å sniiiike oss avgårde før ferien... slutten av mai/begynnelsen av juni?...Bedre da? Heheh
Mom2Two Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Går ikke 7-åringen på skole? Burde være bedre sjanse for å få til noe rimeligere på den tiden. Jeg er ikke så glad i de standard sydenreisemålene, men hvis det er et sted jeg kan anbefale, må det være Menorca. Man kan få rimelige flybilletter via Barcelona (evt. ta hydrofoil derfra), så leie hus eller leilighet veldig billig utenom sesongen. Det skulle være mulig å få til en uke for 15 000
Denice Skrevet 3. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2009 Joda, hun går i 1.klasse... men med tanke på hvordan prisene spretter i været fra skoleslutt, ser vi på alternativene i ukene før.... Takker for tips...skal sjekke ut. Har funnet et par kjempefine hotell i Alcudia men ikke noe bestemt enda....Takker igjen
Mom2Two Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Alcudia er jo helt okay, veldig fin og langgrunn strand, men tjukt med folk i turistsesongen da. Kanskje litt kjipt å være borte akkurat før skoleslutt, for da er det jo ofte avslutninger, sommerfester osv. Da kan hun gå glipp av en del moro.
TA 1980 Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Her var vi med ungene i mai, dem stor koste seg og det gjorde vi og! http://www.nazar.no/booking-path/valj-hotell?siteId=%24siteId§ionId=1478764&moreOptionsField=0&Resort=SI&SearchDays=30&BookingNumberPrefix=2&hotelSearchResultValid=&nazarFlightOnlyRadio=return&FlightPath1=OSL&FlightPath2=AYT&departureDate=2010-5-23&Adults=2&Children=1&childDay1=1&childMonth1=1&childYear1=2002&NbrDays=7&HotelName=Hotellnavn&HotelCode=&HotelStandard=&filterHotelCategoryId=0
Denice Skrevet 3. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2009 Hei. FIkk bare opp feilmelding her jeg... Noe feil med linken kanskje?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Tyrkia uten tvil:)
TA 1980 Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 Ja er Tyrkia, ta en titt der. Ok pris og kjempe bra for barn. www.Nazar.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå