Gå til innhold

Herregud jeg blir gaaal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal selge leilighet i oslo og skal også selge min, og vi vil ha et bestemt hus her jeg bor nå.. men herregud.. salget i Oslo går ikke akkurat unna.. her får vi jo ikke solgt før vi har noe annet og vel.. det er kommet inn et bud på huset "vårt!!" (altså det vi vil ha... )

griiiiiin! åssen orker folk dette styret med bud og budrunder gang på gang. jeg har ikke nerver til å tåle det. grrriiiiiin!

veit ikke om jeg har nerver til å sitte på et hus og to leiligheter! *sutre*

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Åååå, så spennende!!! Hvorfor i alle dager går det ikke unna i Oslo da?? Det syns jeg kanskje er litt ufint... har dere hatt visning? Noen på liste? Noe i det hele tatt? Jeg bor jo omtrent på landet, men vi fikk solgt mandag etter visning...

*krysser fingra*

Skrevet

Skjønner godt at du ikke har nerver til det i disse tider, er vel ikke hva bankene anbefaler heller, med tanke på at renta skal opp etterhvert.

Krysser fingrene for at det ordner seg for dere.

Skrevet

Palmesus: joda, det var da noen der.. men ikke mer en 5 på liste. Og ingen ting har skjedd enda iallefall. Griiiin.

Ugla; neeej, vi fikk nå finansieringsbevis og hun sa vi kunne sette overtagelse evt. feks 3 mnd inn i tid om vi ble sittende med den i oslo en stund. Jeg skal ha lån i statens pensjonskasse så renta holder seg iallefall på 2% i 3 mnd til og det går vel ikke såå fort oppover.. Årrgh. Jeg trokke dette går altså.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er det på feil plass i Oslo da eller? Svigerinna mi solgte på null komma niks, hadde 28 stk på visning? Skjønner meg ikke på oslo... hehe :)

Krysser fingrene lell :D

Skrevet

Spennende! Har akkurat kjøpt drømmehuset selg, så nå håper vi på å få solgt leiligheten fort!!!

Lykke til! :o)

Skrevet

Herregud så mange skrivefeil jeg har i dag da!!!!!!!!!!! Ignorer please! Har sovet litt for lite i natt. ;o)

Skrevet

Åhhhh så spennende, gå for huset:-P

Skrevet

palmesus

feil og feil. det spørs vel litt hva man er ute etter. hehe. Skulle ønske vi også fikk solgt i en fei. sukk.

mooona: gosh, meeeen da sitter vi med 4 mill i gjeld da. hahahhahaha!

til deg med drømmehuset(glemte nicket i farta): jeg er misunnelig! og håper dere får solgt fort som fy! :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

som sagt, jeg bor jo tross alt på "landet", så jeg har ikke peil! De solgte på brattliekollen da, hadde ikke trodd det var så poppis!

Dere får bare peise på, si at du er gratis vaskedame i 6 mnd om de kjøper nå ;o) Det hadde vel vært noe?? :o)

Skrevet

Ja får vi ikke solgt så sitter vi med lån på 5 mill! :o/

Skrevet

palmesus: ja, om de kjøper til takst eller over skal jeg jaggu vaske i 6 mnd. hihihihi.

sina: eeeek. huttetu. når har dere overtagelse.

Skrevet

åhhåhå.. vi håper på å få satt overtagelse 3 mnd inn i tid vi da, eller så snart vi får solgt.. sukk. Vi kommer til å bli spist levende tenker jeg.. baaah!

Har dere boligen deres klar til salg nå da?

Skrevet

Jepp, ligger ute. Vært to på visning, men de skulle tenke på det.....

Skrevet

åhh..brr! jeg krysser fingre og tær for dere.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det var mitt verste mareritt! Vi la ut vårt til salgs, uten å ha kjøpt noe nytt.. det var pain! Heldigvis gikk det smertefritt, og vi flytter i januar :) Kjøpte og solgte iløpet av 1 uke :o)

Krysser fingra for dere begge to!

Skrevet

Takk! Jo fortere vi får solgt, jo fortere kan vi kjøpe oss ute-tub og bygge garasje. For ikke å glemme pusse opp badene. Pengene skal få ben å gå på ja. *kremt* ;o)

*drømmer om champis i tubben mens jeg ser utover fjorden, og månen og stjernene blinker over hodet på meg*

Skrevet

huset vi vil ha er så ferdig at vi bare kan flytte rett inn. det har ikke drømmekjøkkenet mitt så det får vente et år eller to, også skal vi sette opp en lettvegg for å dele av et soverom.

jeg tror jeg kjøper huset pga svært vaskerom. hahahahaha. nej, huff.. jeg er dritspent. grugleder meg til i morgen. usj.

det høres deilig ut med boblebad og champis da. hihi.

palmesus: så heldige dere har vært!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Klart man må kjøpe etter str på vaskerommet, det er det vi har gjort og ;o) Stoooooooort pluss at vi flytter til hjembyen min da ;o) Hehe!

Japp, veldig heldig! Nå skal jeg legge meg, med armer og bein i kryss!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...