Gå til innhold

kjennes utenpå..


Gjest

Anbefalte innlegg

merket første bevegelsene til mine to små nurk når jeg var 13+2..

nå nermer jeg meg uke 18, og noen få ganger har jeg kjennt dem på utsiden av magen, spesielt den som ligger øverst, h*n liker å strekke på bena, og da buler magen så vidt litt ut, tror det er litt liten plass hos dem nå, kjenner livmora strekker på seg om dagen også :-)

men er en utrolig herlig opplevelse :-D men utrolig rart samtidig..

har ikke sagt noe til samboeren om det enda, han har gått her i noen uker nå og ventet på at han kan kjenne dem også, er synn om jeg sier det nå, og han ikke får kjennt det før om noen uker.. er fortsatt så små spark enda... nermest som fjær lett dult

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hærlig da :-) Er i uke 19 nå og begynner å kjenne det mer og mer. Noen ganger kjennes det ut som små spark. Gleder meg til tiden som kommer og til samboer kan kjenne det han også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå :-)

bare gled deg til samboeren merker det også.. satt og så film i kveld, samboen min hade hånda si nok så tilfeldig på magen min, og jaggu fikk han ikke et dult i håndflata :-) først satt han bare å stirret, spurte så "var det.. spark?".. når jeg bekreftet det kom det en tåre i øyenkroken :-) hehe..

er utrolig herlig å se ansiktet på sin kjære den første gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...