Verbena Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Stefar var å hentet ei stor eske full av lego hos sine foreldre i går, som han og broren hadde når de var små. Og gjett om det er to gutter her som er i himmelen nå! Gulvet fult av lego og to gutter som leker som bare det. Herlig å se!! Også er det jo fantastisk med denne mannen som plutselig kom på at den eska sto i kjelleren til foreldrene å dro å henta den så guttene skulle få masse lego å leke med!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Det var pent gjort! Lego er stor stas for Lille også. Bonuspappa'n har hatt med både lege, disneybøker og playmobil her også. Glad for snille menn.
erteposen + 4 Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Det er helt topp. Vi fant en stor eske på loppis med klosser nylig, og de ble så rene og pene i oppvaskemaskina. Like fine som de nye. Mannen mitt sitt lego får ikke gutta våre røre nesten. Han er sååååå redd for modellene sine.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 erteposen: hihihihi.. har han de til utstilling enda? voksne mannen? hehehe.
erteposen + 4 Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Jepp!!! Noen har han på lekerommet, andre på kontoret og mange har han på gutterommet hjemme hos foreldrene:) Han har boksene også. Jeg har laget et titteskap med et par av de eldste modellene som henger på gangen. Det var før de fikk ansikt. Det er bare en gul kloss, og det er sjarmerende retro:)
Verbena Skrevet 4. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2009 Hehe... Så herlig da! Forstår egentlig mannen din godt jeg erteposen, spesielt når det er såpass gammel lego. Har flere techniclego ting stående hos foreldrene mine enda jeg og de står på utstilling høyt opp under taket i kjellerstua! =P
erteposen + 4 Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Jeg forstår det, meeeen det er urealistisk å tro at små gutter som elsker lego ikke blir helt ville når han setter alt fram til pynt:) Han kan ta det frem når barna er så store at de ikke ødelegger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå