twoboys & a girl Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Så nå er terminen fastsatt til 1.mai:o) Var et aktivt lite nurk der inne, som prøvde å sutte på tommelen sin. Alt så bra ut:o)
Kristinanutten Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Gratulerer! Jeg har også termin 1. mai. Lykke til med graviditeten! :-)
twoboys & a girl Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2009 Takker:o) Gratulere til deg også. Du får to veldig tette. Selv har jeg en på 7 år og en som blir to i romjulen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå