Gå til innhold

Hvilken type stellebag har dere/ skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha en ny, fin å praktisk en. Tips om fine til grei pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøp ju-ju-be sin stelleveske fra USA:o)

Skrevet

hihi... skrev akkurat en lignende innlegg jeg!

Gode nettsider meg fine priser er kjekt!

og noen tips om de som er ekstra praktiske også da!

Var superfornøyd med min Simo stelleveske sist jeg altså, utrolig praktisk, men kanskje ikke så kul å se på!

Skrevet

Har Simo stelleveske. Har Simo vogn også, men det er ikke samme farge på stelleveska og vogna. Fikk 30% på den. God plass i den og helt grei. Ikke opptatt av at det må være så fancy...

Skrevet

Har emmaljunga stelleveske. Fulgte med stelleunderlag. God plass.

Skrevet

Jeg har kjøpt Allerhand Clara Club Bag, god plass, god fordeling av rom og ikke SÅ damete sånn at pappan kan ha den med når han er i perm.

Skrevet

Jeg skal ha brio stellebag siden jeg skal ha brio vogn. Skal til sverige om 14 dager å kjøpe :-)

Skrevet

Brio stelleveske og brio happy duo vogn :)

Skrevet

Kjøpte en sånn allerhand i blå, som er i den lifeline reklamebanneren på toppen her til forrige mann. Veldig fin og god. Litt liten stellematte, men funket helt utmerket de første 6 mnd. Selve stelleveska bruker vi ennå når vi skal ut på tur. (lillemann er 2,5)

Skrevet

Hva bør man se etter i en stellebagg...? Hva trenger man at den hast, og hva er unødvendig?

Skrevet

Jeg hadde brio sin til forrige og skal ha en annen nå. Den var praktisk fordi den var stor og det var nødvendig med en gulpegutt og jeg trengte å ha med ekstra skift til han, meg + gulpekluter, bleier osv osv. Det som var upraktisk var at det var kun et stort rom som i praksis var brukbart til noe. I tillegg er det borrelås som fester den til vogna og hvis han sov når vi kom hjem og jeg ville ha inn stelleveska, så våknet han nesten garantert når jeg åpnet borrelåsene. I tillegg ble den veldig ute av form etterhvert når den ble godt brukt.

Jeg har ikke begynt å se etter en ny stelleveske enda, men vet at jeg skal ha en med flere rom denne gangen og en som er stivere (men ikke helt stiv) sånn at den holder fasongen bedre.

Skrevet

Henger meg på her, er ute etter sort stelleveske, med god plass....

Har kjøpt meg en sort Brio Sing Duo, og ønsker en stelleveske som matcher :)

Skrevet

Har to stk skip hop etter prinsessen på halvannet.. Men blir det en gutt som kommer denne gangen kjøper jeg nok en ny skip hop dash i guttefarge...

Skrevet

likte godt den sorte skip hop... passer til vognen jeg har klar også...

Bare håper de får den inn igjen, for den er midlertidig utsolgt :(

Skrevet

jeg har en veldig grei fra polarn og pyret som har en uttagbar rominndeler. praktisk og enkel i svart, men vet ikke om de har det ennå da.

jeg har litt lyst på en ny denne gangen, men det er egentlig veldig unødvendig, bare fordi det er gøy med nytt utstyr.

Skrevet

Jeg har Skip Hop City Chick. Kjempefornøyd med den, men den er veldig dyr. Men den ser mer eller mindre ubrukt ut etter over ett års bruk og den er så fin at jeg også bruker den som vanlig veske ellers når jeg ikke er sammen med småttisene. Har også en liten avtagbar veske til mor dersom man bare trenger å ta med seg lommebok, mobil og lipgloss. Denne henger på utsiden av selve stellebagen og gjør det enkelt å finne frem lommeboka når man trenger det. Den har også mange lommer på innsiden og lyst for så man lett ser tingene nedi stellebagen. Jeg kommer til å bruke den til nestemann som kommer til våren også, og jeg kommer til å bruke den som vanlig veske når stellebagperioden er over. Så sånn sett så er den verdt prisen.

Skrevet

Petunia pickle bottom.

Ingen over, ingen ved siden av! =)

Skrevet

Fleurville stelleveske! denne har jeg akkurat kjøpt.. helt nydelig! Synes den er så fin, at den fint kan gå som ei veske også.. ble så skufet over skip-hop da jeg kjøpte den, så så billige ut synes jeg.. mange stellevesker der ute som ser ut som sånn bag jeg hadde bøkene i på ungdomsskolen..synes ikke det er spes fint jeg. men smaken er som baken :o)

http://www.lilleprinsen.no/product/472524/Fleurville_Sling-Tote---Geo-Bot.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...