Bippe77 Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Stemmer det at det er på søndag? og er det noen med noen gode tips? Kom litt brått på meg dette nå... sa ifjor at jeg skulle være tidlig ute, men ble visst ikke sånn gitt... Trenger tips altså! Til en som har ALT!
3 er nok! Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Ja, det er farsdag nå på søndag. Til samboer har jeg kjøpt en barnesangbok og en babygenser der det står "i love my dad" (vi venter første barn i januar), og til min egen pappa skal jeg kjøpe en genser og fylle en stor boks med favoritt sjokoladen hans.
Helverine Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Kjøpte en Verdens beste kopp og boken Tapte symbol av Dan Brown. Så bakes det kake til han
Helverine Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Verdens beste pappa kopp, skulle det stå...
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Skal bake yndlingskaken til pappa, også blir det nok en ny skjorte for mamma mente han trengte det;p Til Samboer er jeg ikke helt sikker enda. Må neste kjøpe noe til han også. Stebarna mine lurte på om vi hadde kjøpt farsdagsgave enda..hehe.. lurer på om jeg skal gi de litt penger, så kan de finne en ting hver til han, også kjøper jeg en liten body eller noe som det står pappas ett eller annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå