IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Er 14 uker på vei og har hyperemisis, men vil gjerne jobbe. Og klarer det jo. Jeg jobber på et sykehjem og i hjemmesykepleien. Nå jeg har jobba i hsp så går det kjempe fint, altså bekkenet er ikke så ille, og kvalmen er ikke sååå ille, men litt er det jo, men jeg blir ikke helt utmatta og jeg klarer fint å gjøre jobben min. Når jeg jobber på sykehjemmet så får jeg sinnsykt vondt i bekkenet og sliter veldig med kvalmen. Er mere tunge løft og mye stress og gåing. Jeg tåler ikke se kjøtt og ikke så mye mat heller egentlig så sliter veldig ved middagstiden. Må gå ut og få luft, drikke, hvile og det stopper jo hele jobben. De andre må da gjøre jobben for meg og det må da være slitsomt! Jeg har annenhver helg stilling på sykehjemmet, men jeg vil jo ikke sykemelde meg for jeg kan jo fint jobbe i hsp, men jeg klarer ikke jobbe på sykehjemmet der jeg har stillingen. Men kan jo ta ekstra vakter på hsp. Noen forslag til hva jeg skal gjøre? og hvordan jeg kan gjøre det??
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Hei! dem kunne ikke "omplassere" deg i denne perioden da? spørr om det,det kunne jeg når jeg var gravid med førstemann for 4år siden...jobber også med det samme som deg. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå