Gå til innhold

huff..mini datt ut av kiddoen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snudde ryggen til bare et øyeblikk for å ordne noe med middagen hennes så pang. Herregud for en forferdelig følelse! :(

Hun skrek en liten stund så var det over. Så det gikk heldivis bra.

Tok en telefon til legevakta for sikkerhets skyld. Dama der ment det hadde gått bra, men at jeg måtte sjekke henne når hun la seg til en blund litt senere. Nå er hun i finfin form:)

Men jeg sitter her og føler meg som verdens verste mamma som ikke passa på! :( Huff!

Men gud, så takknemmelig jeg er for at det gikk så bra som det gjorde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fryktelig å oppleve at babyen faller. Hvor gammel er barnet? Og hva er en kiddo?

Jenta mi falt ut av vognbagen da hun var 2 mnd. Den ene hanken glapp når jeg skulle bære henne i bagen. Heldigvis bar jeg den lavt ved gulvet fordi jeg hadde tenkt over på forhånd at uhellet kunne være ute, men likevel følte jeg meg som verdens verste mor!

Skrevet

Hun er 10 mnd, og kiddoen er en stol. Alla tripp trapp.

Huff, ja det er fælt når de faller. Måtte være fryktelig da hanken glapp. :(

Selv om alt går bra har vel vi jenter en tendens til å la ting plage oss litt lenger enn det som "sundt" er.

Skrevet

Herregud. Jeg trodde det sto dildoen... hehe...

Godt det gikk bra da! Og at det IKKE var en dildo...:)

Ekkelt når sånt skjer og det kan skje den beste. Jeg falt ned trappa med minsta på armen i dag, men det gikk bra det også. Plutselig lå vi på gulvet begge to.. uff.

Skrevet

Jeg tenker hver dag at det er på tide å få sele i høystolen, kanskje jeg skal gjøre alvor av det nå? Hun klatrer jo ikke så avansert da, og stolen har et brett som på en måte fester henne fordi det er som en bøyle. Men man vet aldri.

Det var helt jævlig når hanken glapp. Hun var jo så liten også. Jeg fikk sjokk og blokkerte helt selve fallet, jeg bare så at hun lå der så jeg klarte ikke å logisk regne meg frem til hvor høyt hun falt. I ettertid ser jeg jo at det ikke var så galt. Jeg ringte 113 jeg da fordi jeg rett og slett fikk et øyeblikk av gammel god panikk. De valgte å sende noen til oss for å se på henne (eller på meg, hehe) De var kjempehyggelige, og de syns det var utrolig at hun var så våken og sravlete til å være bare 2 mnd, så det var helt klart ingen skade.

Det gikk likevel mange uker før jeg klarte å innse at jeg var en god mor på tross av dette. Det er veldig spesielt når man er den som selv glipper taket, det var helt min feil liksom. Legen som var her rekonstruerte fallet, og han sa at Simobagen er veldig bred og hankene glatte så han kunne forstå at det kunne skje. Han tipset meg om å holde hankene sammen med en sånn borrelås sak som man har på bager.

Har jenta di fått noe merke da? Du får bare følge med, men de tåler utrolig mye! Nå er jenta mi på utforskeren når det gjelder å sitte og å reise seg langs bordet, så det har blitt noen knall og fall, men hun gråter bare noen sekunder så er det påan igjen.

Skrevet

De fleste barneutstyrsbutikker selger løse seler som du kan feste i stolen. Jeg har måttet ha det på minste mi for hun hadde en periode der hun skulle stå å spise middag.

Det går nok bra med minien din skal du se:)

Skrevet

hehe..det var ikke dildoen nei..:))

Å, visste ikke at det fantes slike seler, men det skal jeg jammen ta dra å kjøpe i morgen. Dette her ønsker jeg ikke å oppleve igjen!

Hun er blidd så sykt rask i vendingen at jeg klarer knapt å henge med:)

I kveld har hun vært sitt vanlige sprudlende seg, og nå ligger hun i senga å synger:) så det gikk bra:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...