Maya&Leah*har født* Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Hehe.. Jeg har i dag gått til innkjøp av FERSK ananas, syns det er veldig godt. Men også hørt at det kan få igang saker å ting?? Spiste noen biter med ananas MED kanel oppå! Haha.. Er så klar for å møte den lille nå at jeg bare måtte prøve ;-) Men det er vel bare et dumt kjærringråd, eller har det virkelig funket på noen?
sjøsamen Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 har ikke funket på meg.... men tro kan flytte fjell, så kan jo hende det funker på deg
Gjest Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Kjærringråd er morsomme, men om alt funket så ville nok ingen ha gått på overtid. Selv tror jeg ikke noe på det, kroppen ordner alt selv som regel.
lillebie på`n igjen Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 kjøpte meg ananas for noen dager siden, spiste nesten hele -endte med sår rundt hele munnen - gud det er syrlig!!! men jeg hadde regelmessige kynnere 1 1/2 dag etterpå da...men de gav seg igjen....hm kanskje man skal begi seg på resten av den - står i kjøleskapet )
Maya&Leah*har født* Skrevet 3. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2009 Kan huske jeg spiste ananas med min første fødte også, å det tok ikke så mange dagene om jeg husker feil før hun kom! hehe.. Men tror det er av helt andre årsaker! Men jeg tenkte nå jeg skulle prøve å spise opp denne ananasen i løpet av dagen\morgendagen :-) hehe! Da har jeg hvertfall prøvd.. hihi. Uansett så er det jo godt å sunt
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Jeg har spist både mye ananas og kanel + drukket bringebærbladte - ingenting skjer... Har riktignok 8 dager igjen til termin, så vi får se hva som skjer i dagene som kommer. Da jeg fikk jenta mi i 2003, gikk jeg 14 dager over tiden, og hadde da prøvd ALLE kjerringråd som finnes... Sønnen min (2005) kom 5 dager før termin, og da hadde jeg ikke prøvd noen av kjerringrådene. Uansett - både ananas og kanel er jo veldig sunt, så det er bare å knaske i seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå