Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 det MÅ ikke gå 4 timer mellom hvert måltid. hvis hun er sulten etter 2, kan jeg gi henne om hun vil ha??
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Det er riktig. Vi blir anbefalt å gi barna den mengden de selv ser ut til å ønske, til de tidspunktene de selv velger. Ideelt skal dette da utgjøre 15-20 % av kroppsvekten i løpet av et døgn, hvertfall når de kun er noen uker gamle sa min helsesøster...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Hvorfor i all verden skulle du KUN gi barnet mme hver fjerde time?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 ok. jeg har nettopp begynt med mme. dette var det noen som sa at når de får mme så kunne vi ikke gi oftere enn hver 4 time. men såå forskjellig fra mm kan det vel umulig være...
Kleint Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Visst jeg kun skulle gitt tvillingene mine Mme hver fjerde time da de var litt mindre enn de er i dag, da hadde det vært hylekor i to timer. De spiste ofte, men ikke så mye av gangen. Det gikk to til tre timer mellom hvert måltid. Helsesøster sa jeg skulle gi de mat når de var sultne. Er vel ikke noe å vente med Nå er de 3,5 mnd og spiser hver tredje - fjerde time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå