Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Når barna sover i vogn ute i barnehagen ser jeg at det henger pledd fremfor åpningen. Noen ganger slike helsetepper men noen ganger vanlige pledd. De dekker hele åpningen. Hadde dere reagert på dette? Lurer på om jeg skal si noe om det. Har ikke lyst til at de skal dekke til hele åpningen når mitt barn sover men lurer på om det blir oppfattet som mas av de ansatte om jeg tar det opp.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Det er faktisk foreldre som vil ha disse pleddene over.. Hvertfall i vår bhg.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Da jeg tok over en småbarnsavdeling i fjor, kuttet vi ut disse pleddene over vognene med en gang! Jeg synes det er en uting, det er riktig nok greit å henge et helseteppe over når det nærmer seg 10 minus, men ikke ellers. Og ungene sovnet like greit uansett:)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Jeg synes det er greit å si fra til barnehagen dersom man ikke er tilhenger av slike pledd.
Tante Bassa Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Da Teo begynte i bhg fortalte en ansatt at ho hadde hengt helseteppe foran åpningen på vogna hans (barnehagens teppe). Jeg var veldig i tvil om jeg skulle si ifra eller ikke, hadde ikke lyst til å være "den vrange mora". Men tenkte på det til dagen etter, og ga beskjed til ped.leder at Teo ikke skulle ha teppe over vogna. Ho hadde full forståelse for det, og ga beskjed til de andre ansatte. Det er foreldrene som bestemmer hvordan de vil ha det.
Solskinnsdag Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Det er jo såklart foreldrene som bestemmer selv hvordan de vil ha det. Noen sier vi skal gjøre det, og noen ikke. Og noen har pledd forran til de har sovnet, og så tar vi det vekk da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå