Gå til innhold

Flere som merker ammetåke og tretthet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så fjern og vimsette som de går an å bli tror jeg.Glemmer alt og er helt fjern. Jeg holder meg mye hjemme for jeg er litt nervøs for denne svineinfluensaen, så jeg går ikke ut mer en nødvendig.

 

Og hele svangerskapet til nå har jeg vert fin i formen, trent som vanlig osv. Men nå er jeg så trett at jeg vil bare sove hele dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er også litt lost.

 

I dag gikk jeg til legen og fikk en 50 % sykmelding. Trenger litt redusert arbeidstid. Jeg merker at jeg trenger lenger tid på regnestykker, oppfatter ikke ting like kjapt som før, kan la rot ligge og utsette ting som jeg til vanlig ville tatt i tu med der og da.

 

-Det er sikkert ikke dumt å sove litt ekstra. Jeg har forresten vært på biblioteket og lånt noen lydbøker, så kan jeg ligge hengslengt med beina oppetter veggen og høre på at noen leser for meg istedetfor å anstrenge meg. -Dagens tips!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det går altså an å få sykemelding pga det? Nå går jeg på skole da, så det blir vel ikke bare bare. Men kansje de forstår at jeg ikke tuller når jeg henger litt etter med oppgavene :/ Kjenner jeg blir skikkelig oppgitt og frustrert av et. Og de andre i klassen ser ut til å slenge dritt pga det at jeg ikke får gjort alt.. Gruer meg til å gå på skolen fordi jeg ikke fikk gjort ferdig en oppgave eller noe, så sitter de andre jentene ¨klar¨ da jeg kommer for å høre om ting er blitt gjort. Jeg har gjort en del også men så har jeg blitt sliten og sovnet, og da jeg blir trett så er jeg seriøst TRETT og sovner som en sten! Konsentrasjonen er på bonn også, jeg bruker lenger tid på å sette meg inn i ting og slikt.

 

Noen som har vert i samme problemklemma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...