Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Det var da voldsomt så opptatt folk var av denne dama og bloggens hennes som jeg forøvrig har ingen mening om
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Vet du, jeg synes hun er som en vanlig jente jeg. Ja- hun har vel litt behov for å vise seg fram, men hun er ikke alene om det. At hun er "fotballfrue", vel det skinner liksom ikke gjennom. Ok, hun trener kanskje masse, men hun skriver om det på en sunn måte. Noe mer du vil vite?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Hun bruker masse tid på utseendet hvertfall. og jeg syntes hun er for tynn. men skulle gjerne være like treningsgal som henne :=)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Hehe hun må jo være gal, typen hennes er jo ikke engang i a stallen til Lillestrøm!!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 sjekke fakta før du kommenterer? Han har spilt fast for lillestrøm i 2 sesonger, og har 150 kamper i tippeligaen, i tillegg til x antall aldersbestemte landskamper..
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #10 Skrevet 11. juli 2010 Flott dame! Og ja, hun er helt sikkert journalist. Selv om hun har utseendet med seg.
Monajenten Skrevet 11. juli 2010 #11 Skrevet 11. juli 2010 Hun er nydelig, og utrolig jordnær. Det lønner seg å lese bloggen før man uttaler seg.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #12 Skrevet 11. juli 2010 Jeg leser bloggen hennes, liker den :-)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #13 Skrevet 11. juli 2010 Tipper fotballfrua har lagt ut dnne selv, hvem ellers har detaljkunnskap om hvor mange kamper vedkommende fotballspiller har spilt. Bloggen har jeg aldri sett, og kommer nok heller ikke til å gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #14 Skrevet 11. juli 2010 Etter en rask titt konstaterer jeg at hun har et helt annet verdisyn enn meg og brenner for ting jeg mener er overfladisk tullball. Hun er med andre ord et menneske jeg ikke har noe behov for å kjenne, tilbringe tid med eller lese bloggen til.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #15 Skrevet 11. juli 2010 Hun har jo tydeligvis en spiseforstyrrelse, da. Les hva hun skriver her: "Det første jeg gjorde da noen skrev at jeg hadde lagt på meg (og til din informasjon, har jeg ikke gått opp et eneste gram på snart 3 år), var å gå til badet, på vei mot vekten. På veien til badet studerte jeg leppene mine, mens jeg kastet et blikk på brystene mine. Tanker om operasjoner og sprøyter dominerte hodet mitt. Så tok jeg meg selv i det. Herregud. Hva driver du med?! Slutt. Du vet så godt at dette bare er tull. Du har jo full kontroll, det har du alltid hatt." Hvis ikke dette er skrevet av ei syk jente så vet ikke jeg!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #17 Skrevet 11. juli 2010 Fullstendig uinteressant for meg i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #18 Skrevet 11. juli 2010 Gjesp... det er ikke sikkert hun lever et overfladisk liv eller er et overfladisk menneske, men dette var gørr lesning. Spiser ditten, har på meg datten, trener her og der... Fullstendig uinteressant for meg ihvertfall. Hun har sikkert en målgruppe, men det at hun definerer seg selv gjennom hvem hun er gift med sier vel en del... Hadde nok ikke hatt så mye å snakke med henne om, men for all del, vi er alle verdifulle.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #19 Skrevet 11. juli 2010 Hhehe.. hvis dere skriver noe negativt om henne, kommer fotball-mannen hennes og tar dere! Enten kommer det et innlegg på bloggen hennes, eller kanskje har han allerede opprettet seg konto her for å “ta“ dere ;-) dere er herved advart! Bloggen er forresten sukkersøt nok, men mannen hennes virker ikke helt smart. Var vel bl.a. noen kkommentarer fra ham om kvinnekroppen og om for store damer. :-)
The Bad Gal Skrevet 11. juli 2010 #20 Skrevet 11. juli 2010 Ei nydelig jente som virker veldig hyggelig og jovial utifra hvordan hun fremstår i bloggen sin. Veldig forskjellig fra meg og midt liv, men det gjør det bare mer interessant å lese bloggen hennes. Jeg tror ikke hun er typen til å dømme mennesker hun ikke kjenner, og synes ærlig talt ikke hun fortjener å bli dømt nord og ned her inne, slik folk til tider ser ut til å ha stor glede av. Drittsekker!
Dodraugen Skrevet 11. juli 2010 #21 Skrevet 11. juli 2010 Typen hennes er i stallen til lillestrøm jo. http://www.lsk.no/?aid=9098065 ;-) Og jeg synes hun kan få blogge om det hun vil, se ut som hun vil, gjøre hva hun vil og stå i som hun selv vil. Hun er lykkelig og ser ut til å leve det gode liv, heldig for hun! :-)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #23 Skrevet 11. juli 2010 Caroline har en spiseforstyrelse..og det værste er at hun PRØVER så veldig hardt å fremstå som en veldig sunn jente som trener å spiser riktig?! Unskyld meg men hvis du trener knallhardt 6 dager i uken, spiser kun kylling og annet magert kjøtt, ALDRI brød og kansje 1 kjeks hver uke..ja da er du ikke veldig frisk..anoreksi heter det:( Eller når hu virkelig skal sjeive ut spiser hun knekkebrød og brunost! oh somebody call grete roede liksom..trist... Hun er ekkelt tynn... og når hu fremstår og si at hun aldri har slanket seg, mens hu i ett annet innlegg skriver at hun fikk helt panikk av en annen skrev at hun hadde lagt på seg og da måtte hu veie seg...og at hun ikke har gått opp ett gram på mange år...logisk? dont think so? Altså at hun har en spiseforstyrelse og at hun elsker mote og klær er jo ikke så veldig "uvanlig" men når hun har en av norges mest leste BLOGGER så må hun tåle å høre det, det er jo HUN selv som elsker oppmerksomheten!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #24 Skrevet 11. juli 2010 21:09- kanskje du skulle lese deg opp på hva anorexia betyr.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2010 #25 Skrevet 11. juli 2010 Anoreksi betyr at man hele tiden er opptatt av kalorier, ofte svært undervektig og spiser bare enkelte matvarer... Det er mange former for anoreksi, trenger ikke være innlagt med sonde for å ha den sykdommen vel. ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå