Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg skal på visning i morgen og fikk meg en overraskelse på Facebook nå nettopp.....han som eier huset har lagt meg til som venn.....gulp! Tenk om jeg ikke liker leiligheten da....også har vi blitt venner på fb.....litt spesiell setting ja;o) Det er godt jeg ikke legger ut om privatlivet mitt der inne da....fnis;o)
Mammaen til Isak Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Eie eller leie? Jeg hadde ikke villet ha utleier som venn hverken på facebook eller andre plasser
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Skal kanskje leie 2 etg i huset hans...hmm? Ja det skal bli spennende å komme på visning i morgen....hehe!
Mammaen til Isak Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Ja jeg hadde sagt hmmm jeg også...... Kjenner du han fra før eller har han søkt deg opp på fb etter du ringte på annonsen? Jeg hadde ikke lagt han til som venn, for du må vel takke ja til det? Er ikke på fb jeg ;o) hehe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Det viser seg at vi har noen feller kjente på fb....og vi var i samme krets i ungdommen. Men han har nok bare søkt etter meg på fb etter at jeg ringte på annonsen. Han ringte meg tilbake i dag og lurte på om jeg ville komme å se på leiligheten i morgen.....da sa han ingenting om fb så han må nok å søkt meg opp etter samtalen....jaja....føler meg nesten presset her til å ta leiligheten okke som nå;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå