Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Vi vurderer å kjøpe den. Er den noen som har noen mening om den? På forhånd takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Så bra! Er de god plass i den, synes du? Hva slags farge har dere?
Kari Trestakk Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Har ikke Rav selv, men svigers har. Absolutt en bra bil, men jeg er faktisk litt skeptisk til den som familiebil. Det er trangt til barneseter i baksetet, og bagasjerommet er ikke særlig stort. Det er høyt under taket riktignok, men det er først når man tar ut et eller begge baksetene at det blir god plass. Synes også at bilen er såpass høy (høyt tyngdepunkt) at den krenger litt mye i svinger. Men det er en veldig fin vinterbil som kommer frem så å si overalt.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Tusen takk for et fyldig svar! Det er akkurat slike ting jeg lurte på!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 det er en veldig dyr bil.jeg må drømme videre..
Miztery Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Mamma har en, dog av den gamle typen, som er god plass i, men som ikke ser så "fancy" ut.. Virker som en veldig bra bil, på fem år tror jeg de har hatt den på verksted en gang utenom oljeskift/service og periodisk kontroll. Jeg ville nok ikke hatt en selv, men helt grei bil!
Trønderbærta Skrevet 3. november 2009 #11 Skrevet 3. november 2009 Vi har den. Kjempe god bil å kjøre, men utrolig trangt til bilseter, fikk ikke til å ha stolen bakovervendt (han var 2 1/2 år når vi kjøpte bilen da..), og så må den som sitter foran slike store seter, sitte langt fram, og da blir det trangt til føttene (men jeg er kort da ). Ellers er det lite plass i bagasjerom, har kun hatt med trille vi da. Også når mine to har seter i bilen, får vi ikke plass til flere i baksetet.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #12 Skrevet 3. november 2009 Har en venninne, og familien hennes kjøpte en splitte ny rav4. Modellen uten hjul bak. Den er kjempe fin, men iløpet av nesten 2 år, så har det vært noe galt med den. 3 ganger har den ikke startet, eller at den bare plutselig ikke virker. De har levert den inn til verkstedet, uten å finne noe feil med den. De fortalte at det er noe med at den er helt ny, og så kan det derfor være en grunn til det.
Trønderbærta Skrevet 3. november 2009 #13 Skrevet 3. november 2009 Jeg plages også innimellom med at den ikke starter, har ikke vært på verksted med den da, den starter ikke (ikke tomt for batteri) og jeg prøver flere ganger, og plutselig (etter noen minutter som regel) starter den uten problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå