Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Mannen: Hva skal vi ha til middag i dag, kjære? Meg: Vet ikke jeg, hvorfor er det en selvfølge at jeg vet det;)? Mannen: hmmm, Kjøttkaker da? Meg: Ja, kan vi vell. Har du det du trenger til det da? Mannen: Jada, vi har kjøttdeig i fryseren! Meg: Ja, det har vi. Men kjøttkaker og kjøttdeig er 2 forskjellige ting. Mannen: Ja, men mann kan jo lage kjøttkaker av kjøttdeig? Meg: Ja, klart mann kan det:) Men så vi er enige her; hvem er "mann"? Mannen: (Gliser litt sån uskyldig søtt) Jeg vet jo ikke hvordan mann gjør det??? Meg: Så hva prøver du å si da? Mannen: Kan du være så snill å lage kjøttkaker til middag i dag, kjære?? thihi.... han er jo litt søt da:p Kjøttkaker blir det;)
Lilleleen Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Syntes den var kjempesøt ) Kos dere med kjøttkaker )
Mammaen til Isak Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Hehe, koselig Vi er mer der at jeg sa i går at vi skulle ha fisk i dag... men nå etter ørten meldinger med samboer fordi jeg leste middagstips på nett og fikk lyst på kylling, så trur jeg jammen det blir det i stedet....... Har vært innom svinekjøtt,taco og pai også. Jeg er en vingle-petter ;o)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 hehe, pleier å være sånn selv jeg, mammaen til isak. Men i dag hadde jeg verken lagt planer, eller tenkt no serlig på middag;) Bare morro at "mor i huset" liksom alltid har planlagt middag;) HI
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 SMSer mellom meg og mannen: Meg: i dag har jeg ikke kjøpt middag, så du kan enten stikke innom butikken og kjøpe noe du vil lage, du kan kjøpe med deg noe take-away, eller vi kan møtes på Thaien kl. 16. Mannen: Vi møtes på thaien.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Hva er søtt med dette? Hele samtalen hørtes bare drit-teit ut, og enda teitere å legge den ut her.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 ikke ødelegg en morsom tråd nå .Typisk når noen prøver å ha det litt koselig så kommer noen som deg å skal ødelegge hele greiene :-(((
Anonym bruker Skrevet 4. november 2009 #11 Skrevet 4. november 2009 Hehe, unnskyld meg da om du synes vi er teite:p Skjønner ikke heelt hva du fikk ut av å sutre over det her da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå