Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Vurderer p-stav siden jeg ikke er heilt over fødslen enda, å har ikke planer om nytt nurk før om noen år Er det vondt å sette den inn?? Ammer jo litt enda, hvordan er den i forhold til ammingen?? Har dere ofte mensen eller har den forsvunnet?? er jo både plusser og minus med ikke og ha mens. Humørsvingninger?? Var det eg kom på i farten. Hyggeligt om noen med arfering har tid å skrive noen tips til meg..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Jeg har hatt den. Fikk lokalbedøvelse når de skulle sette den inn. Etter en dag hadde jeg et vondt og stort blåmerke der den ble satt inn. Det gjorde småvondt et par dager, sånn som et blåmerke ofte gjør. Aner ikke hvordan den er i forhold til amming, satt den inn før jeg hadde fått barn. Blødde et par uker i begynnelsen, men så forsvant det. Var uten mens så lenge jeg hadde den i. Merket ikke noen humørsvingninger. Var veldig fornøyd med den:)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Jeg enbefaller den ikke. Fordi: Jeg har null kontroll på om jeg kanskje er gravid eller ikke. Og derfor får jeg følelsen av å være gravid hver mnd. Blør enda innimellom, veit aldri når det kommer, og det er 6 mnd siden jeg fikk den. Men den var ikke vondt å sette inn da. Merka ingenting i forhold til hun over her.
Tiina89 Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Hei! Ikke vondt å sette den inn, men jeg fikk også et blåmerke som gjorde vondt i en ukes tid. Jeg tok den ut fordi jeg fikk mensen sammenhengende i tre mnd etterpå. Legen min anbefalte at jeg prøvde å ha den noen mnd til, men det orka jeg rett og slett ikke til slutt:p Hvis du har gått på minipille og dette har fungert bra så sies det at p-stav også skal funke bra. Har flere venninner som er veldig fornøyd, de har mensen max et par dager i mnd
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 ikke sett inn, har hatt den lenge, har hatt sammenhengende mens 7 uker, en uke uten 7 uker igjen. osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå