Maia&Mathias <3 Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Tenkte å lage litt hjemmelaga middag til poden på straks 7 mnd. Har kjøpt inn potet, gulrot, kålrot og karbonade deig (skal følge oppskrifta som står i d hefte vi fikk på helsestasjonen). Men blir det ikke litt kjip og lite smak når det ikke er krydder i maten? Har dere noen tips til hva slags krydder jeg kan bruke?
erteposen + 4 Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Karve er i mye av glassmaten, men det har jeg ikke testa ut. Vi brukte både karri, oregano, paprika, laubær og litt pepper. Ikke i samme rett:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Ikke nøvendig med noe krydder!
Trollemor75 Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 hvitløk (ok, ikke krydder, men det gir smak), gurkemeie, karri, estragon, basilikum, karve, kardemmome,nellik, kanell, stjerneanis... Vi gir det meste, men jeg har ikke testet "sterke" krydder som chili eller pepper enda. Og ikke salt, selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå