Gå til innhold

Hvor mye koster elektriker for 2 -3 rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har pusset opp leiligheten, og trenger elektriker på stua, soverommet og den lille gangen mot døra. Har revet ned alt elektrisk når jeg pusset opp, så trenger alt av ledninger trukket, stikkontakter, taklamper på gang/sov osv.

Noen som har noen ide om hvor mye penger jeg trenger til dette? Sånn ca? 5000?10000?20000?30000?50000? Aaaaaaner ikke......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele leiligheten er forresten 47kvm, så blir i underkant av 40 kvadrat som må ha strøm....tror jeg

Skrevet

Ring et elektrikerfirma og be om ca pris? ;o)

Skrevet

Vi måtte ha alt nytt til leil på ca 70, inkl nytt sikringsskap (hadde skrusikringer før). La også om kursene, så vi kunne bruke vaskemaskin, tørketrommel og kjøkkemaskiner samtidig, pluss støvsuge:) Ble vel ca 40 tusen til sammen (4 år siden). Vi fikk et tilbud fra elektrikeren, han var her og så hva som måtte gjøres. Vi valgte en elektriker vi fikk anbefalt, og tok tilbudet. Han som anbefalte hva som skulle gjøres ut fra våre ønsker.

Skrevet

Mannen min jobber som elektriker og uten at han vet akkurat hvor mye som må gjøres og om dere har spesielle ønkser , hvor mange stikkkontakter osv... Så anslår han ca 40 000 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...