Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg er ikke noe glad i å bli fingret, eller å få oralsex.. det gir meg ikke så mye, derfor unngår jeg det.. Men jeg er veldig glad i sex da, får orgasme uten problem av samleie hver eneste gang.. det har jeg alltid gjort.. liker også veldig godt "puppekos", som jeg MÅ ha for å bli tent nok.. til glede for mannen:) Gir oralsex til mannen selv da, ingen problem.. vi har det kjempebra seksuelt.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Har fått litt sperre mot oralsex etter 2 fødsler også, men det er ikke noe jeg ønsker uansett så det bryr meg ikke..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Virker bare som om fingring, oralsex (klitorisstimulering) osv er obligatorisk for veldig mange jenter:) Mange får jo ikke orgasme av vanlig samleie heller..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Jeg klarer ikke tanken på å gi min kjære oralsex, ble voldtatt for en liten haug år siden og har til jeg møtte min kjære hatt problemer med sex generellt, men den sperren er over, var bare at jeg klarte ikke være avslappet nok (hjalp jo litt med et par fødseler og, haha) Men altså å gi oralsex til noen har jeg ikke klart etter voldtekten, kjenner jeg blir kvalm og uvel bare av tanken... Han vil så gjerne at jeg skal gjøre det, men jeg får hetta bare av å tenke på det.. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Du er absolutt ikke uvanlig. Jeg har lest at det kun er 30 % av kvinner som får orgasme ved samleie alene. Ikke rart at det da blir mye fokus på annen stimulering. Jeg er så heldig å være innenfor de 30 % og jo eldre jeg blir jo lettere kommer disse orgasmene ved samleie. Får flere på rappen. Men noen ganger er det godt med annen stimulering også. Variasjon er jo best.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Du annie som har en sperre med å utføre oralsex på mannen er ikke alene. Jeg ble tvunget til å utføre oralsex på en nabogutt som var ca 19 år når jeg var 6 år, og jeg klarer rett og slett ikke å få dette ut av hodet! Heldigvis er mannen min forståelsesfull for at jeg ikke orker, men jeg skjønner jo at han gjerne vil at jeg skal. Jeg gjennomfører det kanskje 4 ganger i året, men da med null nytelse. Jeg klarer rett og slett ikke!!! Overgrepet er noe jeg ikke tenker på i det daglige, men under oralsex dukker denne ekle mannen opp i hodet mitt.. Jeg tror nok dessverre dette bare er noe vi må leve med. Heldigvis er det bare denne delen jeg sliter med og alt annet med sexlivet fungerer som normalt....
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 tusen takk for svar.. Hos meg og fungerer alt annet som det skal her nå, kun dette med oralsex igjen... Det er lukten av sæd og følelsen av å være på farlig området (hodet mitt dyttet han ned til penis og holdt meg tett inntil og ba meg suge han.. da jeg ble voldtatt) Det er så trist, vil jo gjøre det for han.. men jeg klarer det ikke, jeg brekker meg om jeg i det hele tatt kryper ned...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå