Gå til innhold

Hvor mye skal man ofre seg i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann ønsker seg flere barn. vi har to nå og jeg er utrolig fornøyd med det.

hadde to grusomme fødsler og sist graviditetvar jeg sykemeldt 90% av tiden pga bekkenløsning.

jeg er kjempe redd for at neste svangerskap skal bli enda verre i tillegg til å ha to små gutter å ta meg av.

følte meg utrolig mislykket som mor de siste månedene siden jeg nesten ikke klarte å gå.

hadde noen av dere ofret dere til å bli mor en gang til siden mannen deres vil ha flere med disse faktaene over. jeg har lyst på barn men tørr ikke.

hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde et jævlig svangerskap med SISTEmann og det blir garatert siste.. Bekkenløsning er noe dritt!!

Gubben vil gjerne ha flere barn og jeg har sagt at det kan han få, men ikke med meg...

Så nei, jeg kommer ikke til å ofre meg for å få et barn til når jeg har x friske barn fra før!!!

Skrevet

Dere kan jo bli fosterfamilie, adoptere, skaffe en hund..

Det MÅ ikke innebære at DU skal plages, å få flere familemedlemmer..

Jeg hadde definitivt ikke ofret meg, hvis mannen ville ha flere unger! :)

Du må stå opp for deg selv og si hva du mener. Du bestemmer over egen kropp.. Alternativ til å konfrontere, er å si "kanskje" og sette inn en spiral. Kanskje du ombestemmer deg om noen år?

:)

Skrevet

Om mannen din tar omtrent alt arbeidet med de andre barna og alt husarbeid uten å mukke eller bli mast på, så ja, da hadde jeg vurdert det om jeg ville ha flere barn selv også.

Skrevet

Jeg hadde ikke ofret helsen min, for at mannen ville ha flere barn!

Skrevet

jeg har forslått at vi kan adoptere eller bli fosterforeldre. det er også noe jeg har ønsket hele tiden før jeg fikk egne barn. er litt mor teresa i tankegangen med å ta vare på barn som ellers har det vondt. så vet jeg at noen har d bra.

men dette er noe han aldri kan tenke seg han ønsker egne barn=(

Skrevet

han var veldig flink når d var en å ta seg av men blir lett stressa når d e to små. får ikke gjort noe annet enn å passe på de alt husarbeidet blir glemt=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...