Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 å bruke VEET hårfjerningskrem? Det svir og gjør vondt selv om jeg har dusjet det av meg og vasket meg 3 ganger. Svir og er rød der jeg brukte kremen. FØRSTE OG SISTE GANG JEG BRUKER DEN! Håret datt av der jeg ikke hadde smørt, så nå sitter jeg igjen med hårete bikinilinje, hårete bein, og hår under armene, med en sviende smerte, mens jeg mistet hele dotten, og litt hår på hue!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Det skal ikke gjøre vondt!!!!!!!!!! det gjør ikke vondt på meg, så jeg bruker den overalt, dotten, beina, under armene.... smør deg med aloevera om du har....
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Vasker du det bare av eller? Helt normalt liksom?
Nikki 75 Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Jeg tåler ikke Veet, det svir som bare pokker. Men har aldri mistet håret på hodet av den, heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Man skal ikke bruke den under armene og nedentil! Den er beregnet for leggene, lårene osv.. Så om det gjør vondt, kan du jo skylle deg selv!
2 små og en undulat Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Hehe, må le litt for jeg har gjort akkurat det samme. Dæven det svei!!! Aldri mer! Så sant det ikke blir mye verre er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente til svien går bort av seg selv. For min del hjalp det å legge en iskald klut der det svei som mest. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Takk jenter Har smørt megselv med aloe vera 30 ganger snart og det funker. Skummelt egentlig....nestegang blir det vox isteden!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå