yasmina Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 soendag: Fiskegrateng mandag : Kyllingsalat tirsdag : fisk i roed saus onsdag: lammekoteletter og ratatoille torsdag : Pizzasnurrer i parken fredag : Chickennuggets til ungene, vi skal ut. Loerdag : grillet laks med gr.saker
blond Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Kan jeg få oppskrift på rød saus? Hva slags fisk bruker du?
Lene~mor til tre Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Mandag: Pytt i panne med egg og brød til Tirsdag: Pølser i brød (rekker ikke noe annet pga fritidsaktivteter) Onsdag: Pizza Torsdag: Gryterett Fredag: Fiskekaker i brun saus med grønnsaker til Lørdag: Kylling Wok gryte med ris til Søndag: Fiskegrateng med poteter og grønnsaker til Gubben jobber fra 13.30 - 22.00 t.om torsdag så derfor blir det mye enkel mat på oss denne uka..
yasmina Skrevet 3. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2009 hehe, roed saus er hvit saus med ketchup. Jeg bruker torsk som jeg koker foerst og deler opp i helt smaa biter i en ildfast form. Deretter lager jeg hvit saus av smoer,mel og melk. Tilsetter salt, pepper og masse ketchup. Heller dette over fisken og stroer et tynt lag med hvitost og gratinerer det hele i ovnen i 15 - 20 min paa ca225 grader. Serveres med poteter og groennsker, Er faktisk kjempe godt og alltid suksess hos unger.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 har ikke menyen helt klar da for resten av uka, men kan jo si så langt jeg er kommet nå. mandag fisk, poteter og kålrabi(var fri for gulrot) tirsdag lapskaus rester fra søndag onsdag skal lage et eller annet med pølser. torsdag hm, blir vel noe som i allefall er enkelt å varme opp siden jeg skal på jobb før samboern er ferdig på jobb. fredag blir det sikkert noe lettvint da også, kanskje hamburgere. lørdag lager jeg grøt før jeg drar på jobb. De andre spiser vel pizza til kvelds som vanlig. søndag blir det kanskje koteletter, det er lenge siden vi har hatt.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Begynner med søndag som var: søndag: laks mandag: fiskepinner tirsdag: gryterett onsdag: fiskekake torsdag: ? skal på kveldsvakt fredag: kylling med ett eller annet lørdag: pizza søndag: koteletter
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Mandag: pannekaker og tomatsuppe Tirsdag: Pølse med brød (pga Fritidsaktiviteter) Onsdag:Fiskeboller i hvit saus Torsdag: Kjøttkaker i brunsaus (forutsett at jeg ikke skal på jobb) Fredag: Løvbiff med chips og berne` Lørdag : Pizza eller taco Søndag: ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå