har fått lita pia Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 noen kule bikiner for hengpupper i str 80 c evt 75 d evt 42???hjelp skal til syden og eier ikke en fornuftig overdel..
thea - M har gull i gulping Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Et godt forslag er å bruke bh. Jeg kjøpte en bh på hm da jeg skulle ut å reise.. Stoffet er helt glatt og ingen så at det var en bh:)
Mammaen til Isak Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 kanskje feil årstid men så de hadde rester av de på kappahl i allefall. Sjekk ellos og slike kanskje ;o)
har fått lita pia Skrevet 3. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2009 ja får leite litt på nett her..vet at det er helt feil årstid..skal ikke reise før februar..men greti å begynne tidlig å leite... ja kan jo brke en vanlig bh, men hdde lyst å prøve å få tak i en kul overdel i den str. men får nøye meg med en bh visst det ikke er å oppdrive:)
Rampongi Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 figleaves har innmar imye bra. Jeg kjøper bare derfra, både bikini og vanlig undertøy. De holder til i England og har kjempekjekk nettbutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå