♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Den nederste retten du foreslo tror du jeg kan steke kjøttet sammen med løk også, hadde bare nesten en full boks med fløte, men hadde seterømme, og blande det?
Gjest Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Ja, det kan du helt sikkert! Ta i det du måtte like du. Jeg har ofte sopp i. Fløten tykner veldig så jeg bruker som regel 1 1/2-2 boks med fløte til alle oss (vi spiser mye, ungene elsker det), men rømme har jeg aldri prøvd i. Kan godt være det er godt. Er taco-pulveret som setter mye av smaken, evt litt grillkrydder også (er vel å banne i kjerka å si grillkrydder her inne, men jeg synes nå det gir mye god smak ;-)). Bare smak deg fram du.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2009 Da prøver jeg det:-) Tok i en hel pose med tacokrydder jeg da, kanskje jeg skal prøve md litt grillkrydder også hehe:-)
Gjest Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Smak nå på det først, kan godt være det er rikelig med taco-krydderet, hehe.... Vær også forberedt på at konsistensen kan blir litt pussig, og fargen, men det er god likevel altså ;-)
Mammaen til Isak Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Har jeg gått glipp av matoppskrift nå??? hvor hva???? ;o)
Gjest Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Hun spurte hva hun kunne bruke 2 akker kylling til i et annet innlegg her, så var svar på det :-)
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2009 Tok i en hel løk, hvitløk, seterrømme og fløte i tillegg og prøvesmakte den nå, og den blir nydelig:-) da er det bare å vente til middag hehe. Takk takk.
Gjest Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Så bra! Fikk lyst på selv jeg nå, hehe... Tacopulver er et omgjengelig krydder ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå