Gå til innhold

Noen som har vært på QUALITY SPA RESORT STRØMSTAD???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det verdt et besøk? Jeg og mannen min som skal reise.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne og mannen har vært så jeg vet bare det de sa og sett bildene deres, de var kjempefornøyde. Med servicen, maten og hotellet. Eneste de syns var litt kjedelig var at det var bare nordmenn der nesten så de traff så mange kjentfolk, og det er jo ulempen om man vil være litt anonym hehe. Men de bor bare en times tid fra grensa selv da, så akkurat det spørs sikkert litt på hvor man er fra... men strømstad er jo full av nordmenn hehe :) men som sagt. alt var fint, og jeg må jo si bildene på nettet også ser fristende ut...:)

Skrevet

Takk for svar. Vi bor et par timer fra grensa, og har aldri møtt noen kjente der når vi har vært der, så det går sikkert bra. Uansett så gjør ikke det meg noe...

Skrevet

Et lite tips bare: reis før julebordene setter inn.....Vi var der ifjor på såkalt kjærestetur, men hotellet var innvadert av fulle, gale nordmenn! Å være i badeavd. var umulig, fullt av drita mennesker - spy og bråk! Hadde frokostsalen nesten for oss selv morgenen etterpå da, det var fint:-) Nå var jeg gravid da vi dro, så det la nok en demper på min entusiasme:-)

Skrevet

Tenkte neste helg. Det er vel tidlig nok før julebordene starter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...