Gå til innhold

Dere som har vert utro/opplevd det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært det, opplevd det eller vurdert det. ( finnes nok noen av dem! )

Var det ikke følelser igjen i forholdet? Ble du/den andre forelsket? Eller var det kun spenningen som gjorde det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min(xmann nå) var utro.. Han fikk god kontakt med ei på jobben, ei han kunne lette hjertet til, som "forstod" han. Så enden på visa var at jeg lempa han på dør, og de bor sammen den dag i dag.

Det var følelser igjen, men jeg og han kunne ikke snakke sammen om ting som plaget oss. så da han fant noen som kunne høre på han, så endte det sånn. Jeg hadde ingen å snakke med, utenom mamma, og det kunne heller aldri falt meg inn å være utro mot min mann. jeg tar ekteskapet litt høytidelig der.

Skrevet

Kun spenning og lyst, og litt småbetatt. Aldri vært noe alvorlige greier, ville aldri forlatt mannen min for det.

Skrevet

En god blanding. Ingen følelser eller respekt igjen i forholdet, og jeg ble forelsket i en annen. Vi bor sammen nå og har barn sammen.

Skrevet

Bare spenning. Jeg ville aldri forlatt mannen min for han jeg var utro med. Vi var i en dårlig periode der vi kranglet masse og hadde det ikke noe bra. Jeg ville aldri gjort det igjen.

Så har jeg også blitt bedradd.. Og da tror jeg det gjaldt det samme. Spenning. Dette var med x-en. Han brydde seg ikke en døyt om jenta som han lå med og ba på sine knær om at jeg skulle ta han tilbake. Det gjorde jeg jo og. Jeg klarte å tilgi fordi jeg visste at det ikke var noen følelser i bildet.

Jeg tror jeg aldri kunne tilgitt et utroskap som hadde gått over tid. Hvor mannen min elsket en annen dame.

Skrevet

var et uhell, ble aldri til at det ble noen penetrering... Jeg brøt og gikk min vei.. Var for full til å skjønne at jeg gjorde noe galt, så nå tør jeg nesten ikke drikke mer i redsel for at det skal skje igjen... sa det til typen neste dag... Vi er fortsatt sammen.... Vi har det bra sammen også... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...