Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 hvor ofte bytter du? altså kaster de gamle og kjøper nye?? og hvor ofte kaster du og kjøper nye truser??
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Har 4 BH'er, sliter med å finne i min størrelse. Bytter de vel ut sånn ca 1 gang i året eller noe sånt, når de begynner å bli skikkelig slitt. Har veldig mange flere truser, så disse holder mye lenger. Kaster når de ser slitt ut og fyller da på. en truse varer vel normalt i 2-4 år.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 alt for sjelden....har kunn tre bh-er som passer nå, men de begynner å bli veldig små og ubehaglige.Så bruker mye tid på å vaske bh-er.. Har en haug med truser, men liker så godt hippstere nå som jeg er gravid og har ikke fult så mange av de...så må bli undertøy shopping på meg når jeg får lønning:o)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Har altfor mange.. Burde nok kaste noen, men de er fortsatt fine, dem bare passer ikke.. Har kun 2 som passer nå da.. Har gått opp en str i cup etter at jeg ble gravid. Kaster de når de er stygge, utvaskede og slappe.. Samme med trusene, kaster de når de er stygge, utvaskede, og slappe.. Er ikke lenge siden jeg hadde en oppryddning i truseskuffen..
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Har vel 3 hverdags, og 3-5 finere. Kjøper nye når jeg trenger, og da blir det stort sett hverdagsene jeg bytter ut, for de finere blir brukt lite:) Truser ja. De er et kapittel for seg her. Jeg har ca 4 som er mine favoritter(hverdags), og de er så slitte at jeg kan knapt vise dem for meg selv;) Men har mange som brukes ellers da. Som med BH'ene; til finere bruk;) Kan jo ikke kaste mine inngåtte, kroppsformede sloggitruser. Er du gal?
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Huff, ikke snakk a.. Har noen og 20 BH`er.. ikke alle passe, noen er fine så til vanlig bruker jeg bare fem stk. Klarer liksom aldri å finne en som passer helt perfekt, så da handler jeg nye, men jeg kan jo ikke kaste dem eller da.. De er jo nesten nye mange av dem.. Truser har jeg 16 faste som går på rundgang. Stor shopper hverdagsundertøy 1-2 ganger i året. Men det er vanlige bomulls hipsters. Og det litt finere tas jo vare på i årevis for det blir jo ikke så mye brukt. Pleier å gå igjennom og kaste 2 ganger i året, men fortsatt så er det maaaassse undertøy som aldri ser dagslys..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå